zit me trouwens net te bedenken he. op mn oude basisschool had onze meestern van die hele dikke stiften om dat raam mooi te verven. weet iemand wat voor stiften dit zijn? leraar leeft helaas niet meer dus kan het hem niet meer vragen. kon me herinneren dat hij van die mega dikke stiften had. uurtje en hij had een groot raam af (uit de hand getekend)
@ Roozjuh: Ik weet dat je van die dikke stiften op basis van krijt hebt, maar weet niet of je die bedoelt?
Markingservice OPREL - Industrile merk- en kodeersystemen. Het bedrijf voor al uw merk- en kodeerartikelen. (onderaan) dit zijn hele dikke verfstiften. gok dat t er zo uit ziet hoor, maar dit kan ik me ervan herinneren. hele dikke verfstiften
weet ik ook niet hahaha. kan me alleen herinneren dat mn leraar met van die mega dikke stiften op t raam de tekeningen maakte. maar is meer dan 13jaar geleden haha
dit ongeveer: posca verfstift blauw PC-17K 15 mm - Rembrandt Kralingen maar hier staat watervaste.... en dat zoek ik nou net niet of wel? als je het eraf kan krabben met een krabber. iemand ervaring?
Die van ons staat ook! Niet de geweldigste foto, maar is met de telefoon genomen. Kleine manneke is compleet gefascineerd door de lampjes
met ammonia ken je het er zo eraf wassen van je ramen misschien verkoopt hema ook wel dikke stiften met het moet wel op ramen kunnen want met een krabbeltje eraf halen daar krijg je weer krassen p je ruit dat is ook geen gezicht als de zon schijnt daarom doe ik het met een dunne kwart lijnen trekken liefs Citta
hier eindelijk onze boom, staat sinds 2dagen. ps de boom is kleiner dan ik dacht maar 1,80 (kamer is 3m,5 meter hoog)
Wat een leuke topic!! (Mijn vriend doet zelf kerstbomen verkopen en planten etc. Wij hebben dan altijd een echte. Dit is een Amorica) Volgend jaar wil ik echt voor een grote vette boom gaan! Maar woon pas een anderhalf jaar samen (waarvan we wel 8 jr samen zijn) dus moet nog veel kerstballen sparen vandaar dit jaar een wat kleinere. Bekijk bijlage 115250
Raam bij de keuken: heb ik 2 zilvere potten met versiering en lampen takken staan. Bekijk bijlage 115253
Eindelijk een plekkie kunnen vinden voor onze boom Bekijk bijlage 115322 Rechtsboven de details van de kerstboom en rechtsonder onze kerstkrans die boven de schouw hangt.