ohhh wat gezellig! wij hebben trouwens dezelfde spiegel boven het dressoir hangen en ik doe er ook altijd zo'n kersttak omheen met lampjes ik moet nog ffe wachten tot na sinterklaas helaas kan haast niet wachten vind dat zooooo gezellig
Wij wachten ook netjes tot na 5 dec.Wel heb ik alle kerstkaarten (150 adressen)al geadresseerd.Maar die blijven lekker nog tot 15 dec liggen in de la en dan pas verstuur ik ze.Normaal laten we de boom in ieder geval staan tot na de jaar wisseling .Maar aangezien ik 8 januari uitgeteld moeten we maar afwachten.Als onze dame eerder komt vliegt de boom na kerst meteen eruit!
Dank je wel Ik heb gister ook me kerstkaartjes al geschreven haha ze liggen nog wel in de la, ik zal daar wel mee wachten
Heb een beetje geknutseld...De sint is bijna jarig dus het mocht wel van mezelf..maar de kerstboom staat nog niet hoor!
Daar heb ik er dan 2 van...voor 't raam Nog niet echt kerstig, maar gewoon winterversiering! De sint is nog niet naar Spanje he
Jee wij gaan de boom dit weekend pas halen maar als ik dit zie krijg ik de kriebels al. Hm, ik heb een nepboompje op zolder staan van ongeveer een metertje hoog....Ik ga die alvast wegzetten denk ik.
Ik wacht ook tot na 5 dec. We hadden eigelijk afgesproken om de kerstboom het weekend na sinterklaas te zetten, maar ik denk niet dat ik dat volhou Dus het zal volgende week wel een keertje worden. Ik heb er zoveel zin in, ik maak het dan helemaal gezellig.
Ik heb zo'n zin wat gezelligheid in huis te halen...moet me echt inhouden de boom nog niet neer te zetten...6 dec maar....pfff
De kerstboom komt denk ik maandag of dinsdag Zo gezellig he! Zekler nu met de sneeuw buiten...helemaal zin om het haardje aant te steken met een kom chocomel en de boom ernaast!
Whaah da's ook niet lang! Kun je er dan wel van genieten? Ik vind het altijd een vervelend klusje hoor en ben blij als ik er een paar weekjes van kan genieten
Wij gaan denk ik een kleintje neerzetten dit jaar of ik maak een mooie tak boven de tafel. Aangezien de kleine binnenkort wordt geopereerd hebben we niet zo veel tijd om het groots op te gaan zetten
Ben benieuwd naar alle mooie creaties... ik ga van de week ook eens kijken wat ik allemaal nog heb liggen...
De boom staat al in de garage. Gister gekocht. Wilde hem eigenlijk vandaag opzetten, maar we wachten toch maar tot morgen. Hebben net sinterklaas gevierd en het voelt toch alsof dat eerst voorbij moet zijn voor de boom in huis "mag". Maar morgen staat hij. Foto volgt
Ik heb ook zo'n zin om hem neer te zetten... maar we gaan dit jaar een nepperd neerzetten die ik op marktplaats heb gekocht, en die kunnen we pas a.s. woensdag ophalen Ik heb paarse en grijze ballen gekocht, en wilde dit combineren met de witte en zilveren ballen die ik nog heb. Maar ik heb eigenlijk ook wel zin in een bonte tokkie-boom, met alles door elkaar (blauw, goud, oranje en rood heb ik namelijk ook nog liggen) Lastig lastig!
Zo zag ie er vorig jaar uit. Dus dit jaar weer Heb m net weer van zolder gehaald en ga 'm zo optuigen. Gelukkig zaten de lichtjes er nog in, dus scheelt me een hoop tijd