Onze boom zetten we deze week neer. Maar ik heb wel een leuke foto van 2 jaar geleden. Toen kreeg ik hulp bij het opzetten Bekijk bijlage 113003
voor ons geen kerstboom dit jaar... Onze dochter is op het moment erg ondeugend, en heb geen zin om weken te moeten zeuren dat ze niet aan de boom mag zitten... Denk niet dat de ballen het gaan overleggen. Misschien zo'n hele kleine neppe voor op haar eigen tafeltje, en wat lichtjes in een vaas... Het jaar erop misschien weer...
Heb ik paar dagen geleden al gedaan... Sorry sinterklaas.... Voor op de salontafel een mini boompje Bekijk bijlage 113028
En de kerstboom... Bekijk bijlage 113029 JJe ziet alleen wel de kleur slecht. Is donker paars met zilver.
Bekijk bijlage 113056 hij is nog niet af! me piek mot er nog op maar die was kapot gevallen dus moet ff een nieuwe halen
Ik hou echt niet van kerstbomen, echt lelijke dingen! Hier komen wit gespoten appelboom takken in een mooie vaas met een paar rustige versieringen er in. De rest van de versieringen in het huis ga ik gezellig met mijn zoon knutselen.
Ik zou niet weten wáár ik de kerstboom dit jaar kan neerzetten. Het hoekje dat normaal gesproken gereserveerd is voor de kerstboom is nu bezet door de box.
Geen ander tijdelijk plekje voor de box? Wij hadden dat probleem vorig jaar ook, maar na enig geschuif en verplaatsen kon de box tussen de banken staan en de kerstboom op z'n eigen plek OT: Ik ga morgen het huis versieren, er hangen nu nog sinterklaas versieringen Zal morgen een foto plaatsen Mooie bomen tot nu btw!
Hier vrijdag begonnen met de boom opzetten (lampjes zitten er al staandaard in), maar kon zaterdag pas de ballen erin hangen...kon de haakjes niet vinden...hihi Enne wij vieren (nog) geen sinterklaas, en als we dat wel doen volgend jaar dan komt de kerstboom ook later in huis hihi Maar hier komt ie Bekijk bijlage 113122
Ik denk dat ik mijn boom deze week ga opzetten en meestal na 1 januari gaat ie weer terug de kelder in, ik heb allemaal plastic ballen want dochter lief vind het wel leuk om ze eruit te halen, gelukkig zitten er in mijn boom ook al standaard lichtjes, scheelt een hoop werk.Wanneer die staat volgt de foto