Wat een mooie bomen allemaal! Ik wil ook!! Van de week maar eens even kijken als ik vrij ben, heb er zin in!
Ik heb mijn boom vandaag opgezet. Maar wegens ruimte gebrek hebben wij hem tegen de muur gehangen boven onze bank. Het is weer eens wat anders en heb nu geen last van de "sta in de weg"boom. Ik zal morgen er eens een foto van nemen.
leuk allemaal zeg! k heb die van ons gister ook neer gezet, maar volgens mij is hij gekrompen hahahaa hij is zo klein, vind hem niet zo leuk.. het is een neppe omdat ik gigantische jeuk krijg van een echte, dus dit is minder voor mij met bij iedereen die bomen!
Heel erg mooi! M'n man heeft gisteren onze boom van zolder gehaald en al in elkaar gestoken. Straks op z'n plaats zetten en al maar wat beginnen versieren. Wil hem voor het einde van de week helemaal af hebben
stomme vraag misschien.. maar heb verkeerde lampjes gekocht, voor buiten (ja heeeel handig ) kunnen die wel in kerstboom? of is dat gelijk weer heel ander soort licht.. ? en blijf je bij jullie gewoon de snoeren zien van lampjes? hmm 1e kerst op ons zelf hihi
Vanochtend ook maar de kerstboom versierd Zo leuk, kerstliedjes op de achtergrond. Moet nog even een mooi kleedje kopen voor eronder.