thnx....hihi ja maar een nepperd geeft weer minder rotzooi....(*heeft heel hard zitten denken of het een nepperd wordt dit jaar)
I love it! Helaas voor mij houdt manlief van gekleurde lichtjes. Onze boom staat ook al, dus ik zal morgen of overmorgen wel eens een foto neerzetten hier.
Leuk zeg die raam versiering! Heb je die zelf gemaakt of was het een complete lijn die je zo kon ophangen? Wel leuk hoor om zoiets voor je raam te hangen! Ik zat ook te denken om iets voor het raam te hangen maar heb vouw gordijnen....dan moet ik die heel hoog hangen das ook geen gezicht denk ik dan....toch?
thanx, nee heb van alles zelf gekocht om eraan te hangen.. en toen met ijzerdraad een lijn gespannen voor het raam en daar alles aan gehangen met lintjes ( hoop linten + de krans bij intratuin gehaald en daar alles aan vast gemaakt ... ) de dingen die eraan hangen heb ik overal en nergens vandaan ( h&m , intratuin , kruidvat , action enz ) was een heel geknutsel maar wel gaaf
Hij is nog een beetje saai, moeten nog wat knutsels in van de kids en candy canes, vaak kopen we elk jaar wat bij dus daar laat ik dan ruimte voor over..
leuk ja op de foto zijn de altijd donkerder en minder mooi vind ik, in het echt is het veel gezelliger hihi
lijkt of hij scheef staat, maar dat komt door de foto, en dit jaar kleurtjes in de boom , voor het mannetje
Prachtige bomen dames!!! Ik wilde m maandag al opzetten, maar er zat een dikke vette enge spin bij de doos. Dus moest ik wachten tot mijn vriend de boom uit de kelder ging pakken. Nu staat de doos in de woonkamer, durf ik hem niet uit te pakken, bang dat er nog een spin zit. Damn, wat ben ik toch een bange poeperd. Als die staat zet ik een foto.
@Triskele, Is jullie boom ook een nepperd. Die ziet er wel heel mooi uit zeg. Wij hebben altijd nog een echte gehad, maar nu met twee kleine kindjes zit ik er aan te denken om een nepperd te halen. Wie weet waar je een mooie nepperd kan krijgen? Dan bedoel ik zo realistisch mogelijk.
Bekijk bijlage 204572 Mijn boom dit jaar. Voor het eerst een Nepperd. Paars met Zilver en een klein beetje rood, want die rode paddestoel en rood vogeltje moesten van zoonlief in de boom hangen haha .