Show je kerstboom

Discussie in 'De lounge' gestart door Snoopy1983, 6 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Papaver

Papaver Niet meer actief

@Sab85: Gaaf! Aan dit alles (en je kerstkaart in een ander topic) te zien hebben jullie een hoop lol thuis!

2. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    *proest*:D haha, lig hardop in een scheur! Ik ben een beelddenker dus zag echt meteen dat topje (met piek:D) uitsteken naast het bed :'-)

En ja haha , het is hier idd vaak een dolle boel!;)

@Triskele als ik het zat ben (wat ik me niet kan voorstellen, ben zo dol op roze en rood!:D) dan trek ik het eraf en behang ik die muurtjes met print opnieuw met een ander hysterisch printje:)ben dol op behangen:D

3. Papaver

Papaver Niet meer actief

Zoiets als dit?? :D

4. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Lol nee, behang wat je aankijkt is niet prettig :D

Maar PiP of Eijffinger doet het altijd goed hier ;)

5. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

6. Papaver

Papaver Niet meer actief

Ha ha ha :D

Leuke suggesties trouwens. Ben zelf geen behang-lover (teveel werk). Maar errug mooi wel...

7. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    @sab85 leukkkk! volgens mij heb jij idd een heel gezellig ingericht huis! heb je nou ook de bak waar de boom in staat versierd met pip behang of ziet mijn oog dat niet goed?

8. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Papaver vliesbehang is echt supersimpel en snel , alleen de muur insmeren en knallen maar;)

Oog voor detail;) de boom staat op de verkleedkist van mijn dochters, is een met tafelzeil gepimpt houten(ikea)opbergkist/bankje :)
    en dank je!:)

9. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    HAHA te lol

10. citta

citta Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.023
    0
    0
    [url=http://www.zwangerschapspagina.nl][img]http:/
    rotterdam
    onze prinsessenboom

Rose ballen en zelf prinsessenstickers beplakt

boom vandaag bij karwei gekocht uit het foldertje 109 euro met sneeuw en 235 lampjes

hellemaal happy ermee

11. Triskele

Triskele Niet meer actief

wat leuk zo'n prinsessenboom hihi (leuk bedacht met die stickers!)

12. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
    ha ha, ja de bovenkant gaat door in de slaapkamer, :D

Nee de bovenkant wordt de strik. Maar ik moet het nog in model brengen.

Ach het is behelpen. Ik heb hem ook al eens op de eetkamer tafel gehad ( we hebben een grote eettafel) maar dat is nu geen optie helaas,

Maar verrassend genoeg staat het ook nog eens erg mooi in de kamer zo. Apart maar leuk

13. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ik twijfel of ik ook zo een mooie kerstboom zal neerzetten dit jaar, staat toch altijd wel heel gezellig met al die kadootjes eronder maar anders kan ik mijn dochter elke 5 min er onder vandaan trekken....

ik zie wel, ik beslis dit weekend en dan staat ie er volgende week of niet..

14. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
    Ja precies. Dat was ook mijn dilemma. Een kindje van 1 kun je ergens wel duizend keer weghalen. Straffen kan ook niet.

Dus daarom heb ik hem helemaal bovenop.

Niet neerzetten was geen optie ook omdat Isabella beslist een kerstboom wil. Snap ik ook wel.

15. lennylenn

oja dat kan ook nog wel dat ik het op de speelgoedkist van mijn zoontje zet, dan kan ze er niet bij. speelgoed krijgt dan een ander plekje...hmmm dat is nog een optie

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik heb me nooit druk gemaakt over de boom en mn toen 8 maand oude baby...Had gewoon de hele boom vol met plastic toen.
    Kerst is niks zonder boom. hahahah

17. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
    Met mijn dochter was het ook geen probleem. Maar Julian is iets... ondernemender.

Hij is nu 16 maanden en hij klimt op stoelen en zelfs op de eetkamertafel. Ik weet bijna zeker dat hij de boom in wil klimmen :D

18. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik was er ook bang voor, want Noah klimt ook over op, moet alles slopen. Maar verrassend genoeg blijft hij van de boom af :$

19. lennylenn

hahah ja onze dochter is ook erg ondernemend!! en heb echt geen zin om steeds de boom weer recht te zetten. kerst is inderdaad niks zonder boom dus ik denk dat ik er wel eentje koop maar dan op een verhoging zet.

20. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
    O dat is wel fijn. Toch een beetje ontzag voor de boom

Ik ga het niet proberen dit jaar

Deel Deze Pagina