Ja hier ook nooit echt een probleem geweest, ik heb wel ene kunstboom met vooral onbreekbare dingen erin dus is ook geen probleem mocht er wat gebeuren, ik zeg altijd : kijken met de oogjes en ze blijven er prima van af, vorig jaar ook al, toen was onze dochter anderhalf ofzo was prima uit te leggen..
En als je er nou iets omheen zet, een treinbaan ofzo?? Dan heeft ze misschien door dat ze niet dichterbij "kan" komen..
Oeh leuk zo, met die kralenkettingen ( toch? ). Ga ik volgend jaar ook proberen. Hier heb ik zelfs een paar glazen ballen erin hangen. Hij blijft er gelukkig echt vanaf, de oudste ook. En we hebben een lompe hond die er ook voorzichtig mee is.
Dank je wel ja dat heb je goed gezien het zijn kralenkettingen. Bij de Action hadden ze leuke met lint er door heen. Vind het zo jammer dat die thuis mooier lijkt dan op de foto.
Ik heb 'm vanmiddag opgezet, roze met paars dit jaar. Die van sab85 vind ik ook supergaaf. Ik heb ook nog een hele tijd staan kijken bij al dat soort kleurtjes, maar uiteindelijk toch voor dit gekozen (volgend jaar gewoon weer iets anders shoppen )
onze kerstboom afgelopen jaar. heb dit jaar een hoop RM kerstballen erbij dus hij is wat voller, ga hem zondag zetten, zodra ik een foto heb zet ik 'm hier neer!
Hier onze boom. Blauwe, witte en zilveren ballen erin. En dit jaar voor het eerst ledverlichting, ik vind de ouderwetse verlichting mooier moet ik zeggen. Led is zo fel en zo blauw.
Devilchase leuk!! zie vooral bomen die niet op de mijne lijken alleen die van justinsmama ofzoiets die lijkt er ook op! Taby ik heb ook ledlampjes maar de mijne zijn wel warm van kleur zeg maar.