Mooie kerstbomen hoor meiden! De mijne ga ik vanavond opzetten,heb net alle spullen bij elkaar verzameld maar hier word de boom roze met zilver
Dit is die van ons ... en er zitten alleen maar 'stuiterballen' in. Van die nepperds! Eerst voor onze katten en vorig jaar voor onze kleine man en dit jaar blijven zowel de katten als zoonlief van de ballen af! Ze leren het wel ... hihih! Bekijk bijlage 205872
mijn kerstboom is ook weer klaar. helaas zijn de foto's niet super maar wil hem alvast showen. hij is roze met grijs en wit.
desiree thnx heb hem vandaag weer gezet en dit is 'm geworden. heb nog paar dingetjes gezien die ik er ook in wil maar voor nu is ie af
Bekijk bijlage 206696 Bekijk bijlage 206697 Onze kerstbomen. Ik probeer elk jaar de grote kerstboom roze te krijgen maar helaas. Als compromis een kleine boom voor op de gamekamer Helaas hangt er regelmatig een kat in de grote kerstboom... Ben ook elke morgen bezig om de ballen er opnieuw in te hangen en de slingers te fatsoeneren hahaha.