Heb veel mooie bomen gezien! Over die van ons ben ik nog niet tevreden, dochterlief heeft zich er enorm mee bemoeit. Lief maar dat maakt wel dat het een enorm wilde boom is geworden . Probeer zo nu en dan dus de boel een beetje te verhangen
Dankjewel! Normaal staat die tafel anders hoor, andersom tegen de muur, maar we kwamen op dit idee. Eigenlijk eerder door de hond die we hebben, net puppy af, en we hebben geen idee wat ze anders zou uitvreten met de kerstboom.
We kwamen idd op dat idee. Maar we hadden geen andere geschikte tafel. Zo'n 5 euro-tafeltje van Ikea lijkt me wel handig. Misschien dat we die dan kunnen kopen volgend jaar.
verleden jaar prinsessen boom en nu Hello Kitty boom en ook raam versiering van Hello kitty voor onze dochters
Onze kerstboom. Er hangen eigenlijk geen kerstballen in. Alleen maar grappige gekleurde figuurtjes. Ik hou niet zo van de standaard kerstboom met ballen ( sorry dames) en omdat er niks breekbaars bij zit kunnen de kinderen ook prima helpen. Wil volgend jaar denk ik ook gekleurde lampjes.
Dit is onze discoboom hahaha met de kleinste bengel er voor, dit jaar mocht de oudste hem optuigen, je kan het al raden, elke kleur van de regenboog hangt er in hahahah Ach hij is er trots op. Bekijk bijlage 291624
Hier onze boom Staat er sinds vandaag. Eigenlijk is hij al 3 jaar hetzelfde maar aangezien dat spul allemaal superduur is ben ik niet zo van de verandering kwa kerstboom