Mooi hoor, weer heel gezellie! Morgen of vrijdag wat dingentjes neerzetten en van het weekend denk ik de boom.. Word een kleine nepperd.. Volgend jaar wil ik graag een grote echte!
Gaan hem vrijdag kopen en neerzetten. Dit keer een echte en een die tot het plafond komt, kan niet wachten. Normaal altijd een met 1 kleur of 2 kleuren ballen, maar nu ga ik eens voor een met allemaal felle kleurtjes.
Ik ga het boompje morgen zetten, dit jaar een kleinere op de kast en losse versieringen morgen zou t volop sneeuwen dus lijkt me er een gezellige dag voor
Wauw wat een mooie bomen allemaal zeg! Ik ga dit jaar eens wat anders doen. Ik heb een tak voor het raam, hier hangen nu nog gewoon wat neutrale dingetjes aan. Deze ga ik omtoveren tot kersttak en daarnaast op de schouw en tafel wat prullen.. Als het allemaal klaar is zal ik ook even een foto posten!
Mijn vriend is helemaal van de bonsai's, dus hij heeft een mini boompje gekocht en versierd. Er zitten ook lichtjes in, maar die zie je nu niet zo goed. Normaal hebben we altijd gewoon een grote boom staan, maar aangezien er op die plek nu een box staat, word 'm dat dit jaar niet...
Wauw prachtig meis! Zou ook wel zo'n grote wlllen maar dan staat ons huisje zo vol Vind die van jou echt super mooi. Ik ga hem zometeen zetten dus vanavond hopelijk een fotootje
Ik heb ook een foto beloofd,maar kan mijn snoertje van mijn telefoon niet vinden om em op de computer te zetten:x