Op een afstandje gaan staan met bijna dicht geknepen ogen! Dan zie je precies waar de gaten zitten en kun je het tijdens de lampjes ophangen dus nog goed hangen'
Mooie bomen hoor! Ik wilde dit jaar een keer een echte. We wisselen eens wat af. De afgelopen jaren was mijn boom zwart,goud met rode rozen. Dit jaar is hij knalrood met parelmoer.
Heb hem bij de gamma vandaan, het is er 1 van 1.80(c)m en met sneeuw erop. Hij was 70 euro. Paar mooie hartjes erin, dat zie je op de foto niet zo goed, wat ballen en nog meer witte en grijze assecoires en hartstikke mooi.
Wij hebben een kleintje. Hadden nooit een kerstboom manlief houd er niet van we hadden een guitlande maar nu een kerstboompje vanmorgen opgezet met zoonlief morgen vieren we nog sinterklaas! hahhaa
Hier onze boom. Hij is nog niet helemaal af want ik wil nog opzoek naar versiering in een mooie kleur. Ik denk dat het oud roze gaat worden Tegen de tijd dat hij af is show ik weer even een foto'tje.
Gave kerstbomen!! Ik ga m zo zetten, even wachten tot mn wederhelft er is, die vind t kei leuk om m mee op te zetten haha