Wow, sommige van jullie hebben echt hele mooie bomen! Ik heb 'm net opgezet, maar m'n camera maakt aparte strepen van de lampjes, dus ik zal er morgen ofzo nog wel een maken...
Wauw mooie bomen komen hier voorbij! Wij hebben altijd een echte, doe wel elk jaar andere kleurtjes erin. Dit keer ben ik voor paars en rood gegaan:
Hier vanavond de kerstboom geplaatst rood met zilver En mijn zoontje bij zijn oom op schoot gek aan het doen.
Hier staan alle dozen met kerstspullen beneden... Morgen de boom in elkaar zetten en alles versieren.
Daar is ie weeeer!!!! Klein maar fijn en zo nep als wat! Ballen zijn allemaal van plastic en hout. Volgend jaar van plan een grote te nemen.. Nu maar kijken hoe ons meneertje morgen zal reageren! En foto van de windlichten met ballen! (wat een k*t werk was dat..)
Idd mooi die tak zo! Ziet er gezellig uit! Maar het mooiste op de foto is toch wel dat je zoon erop staat hè..
Ik doe het eens een keer anders: Morgen komt er nog wel een echte miniboom hoor, dochter vond dit nl niet mooi
Zeker weten Mamakelly, dat is inderdaad het allermooiste. Hij vond het geweldig om samen de boom op te tuigen. Mama wij hebben het heel gezellig he zei hij regelmatig Aatje mooie windlichten Sab geweldige boom