Leuk, is die kerstman uit de collectie van dit jaar en zo ja, waar heb je hem vandaan? Vindt dat nl. wel een hele mooie...
onze mooi mini boom.. en de achterlijk volle versierde tuin van mijn schoonouders en buren haha vliegtuigen kunnen er landen, en ze spekken de nuon elk jaar in december Als we daar gaan gourmetten kunnen we er donder op zeggen dat de hoofd stop eruit vliegt. J. vind het helemaal geweldig al die lichtjes natuurlijk bij opa en oma.
Ik heb hem een aantal jaren geleden gekocht bij een groot tuincentrum hier in de buurt. Zag wel bij action een soortgelijk.
Lijkt de tuin van mijn ouders wel een aantal jaar geleden. Was daar altijd een verlichtingsweekend. Stonden elk jaar weer in de krant met hun spektakel heheh
idem hier heheh Mijn moeder had in de vensterbank altijd compleet dorp staan. Mensen stonden gewoon voor de ramen te gluren. Je schrikt je eigen elke keer een ongeluk als je ineens mensen voor de ramen ziet staan hahahah Langs de lichtslangen in het midden gleden kerstmannetjes Van voren zag het er veel mooier uit.. heb geen foto's meer van.
Wel knap hoe ze er elk jaar weer zn werk van maken hoor haha Ziet er super uit! Hier staat een treinbaan in de voortuin en een kribbetje met poppen haha en die sneeuwpop hebben me so ook haha
Nou echt wel! Pracht om naar te kijken. Mijn ouders zijn er overigens wel mee gestopt. Maar vader heeft een beroerte gehad en mijn moeder heeft atrose in haar handen en voeten. Dus zonder hulp van buitenaf redden ze het niet meer. Edit: sneeuwpop staat hier nu in de schuur.. zoontje gekregen omdat hij hem zo leuk vind hahaha
Zo het was een ochtendje hard werken maar hij staat weer. Helemaal achter op zolder onze doos met oude echte ballen opgezocht die al 8 jaar niet meer in de boom hebben gehangen ivm de kinderen.
Wauw mooi hoor. Waar heb je die verlichte ballen vandaan? Ik zag ze vorig jaar bij een bedrijf staan als decoratie en ze zijn zo mooi he..
De onze...jaren geleden gekocht en vonden we hem geinig...inmiddels echt zat! Afgesproken dat we volgend jaar voor een normale groene gaan Moet nog ff iets halen voor eromheen.