De Sint cadeautjes hebben we al in huis sinds de zomer De kerstboom komt na de Sint dus waarschijnlijk de 7de. Omdat we geen zolder hebben moeten we de trap compleet leeg trekken omdat alles er helemaal achterin staat. Dan heb ik rustig de tijd zonder kind of man om me heen.
Ik ben gisteren ff naar de winkels gegaan. Bij Kwantum hadden ze panterprints en ook bij Groenrijk. Maar ik heb niets gekocht. Ik vond het ineens minder passen bij dit huis. Ik ga eerst maar eens kijken wat ik nog aan ballen ed heb. Ik heb/had zoveel kleurtjes, (geef ook regelmatig wat weg) Volgens mij had ik vorig jaar bruine ballen in de winkel. Als ik daar wat champagne kleur bij gaat doen, en wat apartere items wordt dan ook wel mooi. En meer passend. Zo sneeuw boom vind ik ook mooi, maar dat durf ik niet goed aan. Mijn nepperd is zo mooi en was ook heel duur. Ik denk dat ie nu rond de €400-500 kost in de winkel. Ik ben bang dat ik zo verpest.
Wie of wat is de kerstbomen fluisteraar? Ik ga denk ik morgen een kerstboom halen bij de Welkoop. Kan dat ding een dagje bijkomen in de gang en dan van de week opzetten. Gezellig. Hoewel ik niet echt een thema heb qua kleuren. Ons financiële budget laat het nog niet toe om eens in 1x te kopen wat ik wil dus doe ik dat in delen. Niet dat het onze zoon uitmaakt, die wil zoveel mogelijk kleuren en lampjes dus als die blij is, ben ik ook blij.
Een lid (Klingel) die, aan de hand van je kerstboom, een profielschets van je maakte op een hele grappige manier. Was zo grappig. En het mooie was, het klopte ook nog bij mij.
Je zou kunnen kijken bij de kringloop. Kun je een kunstige boom maken of gewoon een bepaalde kleur. Anders zelf aan de slag
Ik mag nog niet de kerstboom zetten. Serieus! Heb zelfs een compromis moeten sluiten met mijn vriend. Het kerstdorp staat er nu al even, maar daarom de boom pas na sinterklaas. Als het mij had gelegen stond de kerstboom er al.
Blijkbaar konden mijn vriend en mijn jongste zoon niet wachten en toen ik thuis kwam van werk gisteren stond ie al. Bekijk bijlage 670790
Hier denk ik of zondag pas of het weekend daarop.... Geen haast met kerstboom opzetten, wel altijd weer met opruimen
Volgende week zaterdag komt de boom. Lekker laat maar ondanks dat ik het heel gezellig vindt, ben ik die kermis na 2 weken wel zat. Als het aan mij zou liggen is die boom en rest van de versiering 3e kerstdag er ook alweer uit. Man en kind zijn het hier niet zo mee eens helaas...
Wij gaan morgen aan de slag met de kerstboom. Toch een soort traditie die echt pas na Sinterklaas op te zetten.