@Mrs Nuke, een spijkerbroek met leuk shirt kan ook heel mooi zijn toch. Ik vind het vooral voor de kindjes leuk. Dit jurkje heb ik ook al op mijn werk gedragen en hakken heb ik altijd aan (anders dikke reet)...
jawel hoor maar zou ook graag wel weer es mooi jurkje aan willen heb er genoeg in de kast.. maar bij minijurkje horen gewoon hoge pumps.. en door mijn verlamming en krachtsverlies kan/mag ik niet op hakken lopen.. dus dan is de lol eral weer af.. volgens mij valt het met die dikke reet wel mee
het jurkje wat dochterlief aanhad op een eerder geposte foto in dit topic had ze gisteravond en vanochtend aan, vanmiddag heeft ze dit aangehad: Bekijk bijlage 294636 mn vader heeft t pakje meegenomen uit amerika zoo schattig
Superleuke foto's en outfits allemaal! Ik neem me ieder jaar voor: volgend jaar maak ik er meer werk van. Maar op de een of andere manier is het me weer niet gelukt..
Mijn mannetje droeg gister dit om het grote nieuws aan opa&oma en oom en tante bekend te maken. jammer alleen dan hij niet wilde lachen..
Wauw, mooie mannen heb jij. Papa zo trots en zoontje straalt in zijn poep-chique outfit. Zal vanavond ook een foto plaatsen
Hier mijn outfit van vandaag.Zou mijn goud/zwarte borduur short aandoen maar vond dit toch leuker staan.Dan maar met oud en nieuw of verjaardag van mijn man(2 jan) aandoen. Was wel tevreden met mijn kleren.Niette Schlecht voor iemand van 45.
Nogmaals je ziet er echt super uit zeg!!! Wat kan jij super trots op jezelf zijn en kan het niet vaak genoeg zeggen : HOT MOMMIE!!!!!
dit was gister.. ik had een pars jurkje aan op een zwarte legging zoontje droeg een spijkerbroekje met een bloesje, gilletje en stropdas vriendlief had geen zin om zich netjes aan te kleden haha die droeg een spijkerbroek en trui