leuk dat Jurkje van Bonnie jean ik heb voor mijn meisje ookk een bonnie jean gekocht. Zoonlief heeft een overhemd met zilveren stropdasje aan met een spijkkerbroek. manlief een blouse op een nette broek Ik heb een gebreid rokje in het zwart/rood met een off shoulder shirt en een zwarte maillot.
Een paars-roze voile top met waterval-hals. Daarbij een zwarte broek, eventueel nog een zwart jasje, zwarte pumps/enkellaarsjes. En veel bling natuurlijk! Top voile paars - Miss Etam Onze meid draagt een donkerblauw jurkje met glitters van Ter Stal. Daaronder een grijs-blauw shirtje en een donkerblauwe maillot. Ik heb een haarband en haarspeldjes in zilver-glitter gekocht. Jurk - Jurken & rokken - Meisjes 92-128 - Meisjesmode
Nou hier low budget dit jaar.... Voor de jongste had ik dit jaar van iemand van hier een leuk setje gekocht, zwart met bling bling. Koopje!! en als nieuw. De twee oudsten passen de kleren van vorig jaar nog, zwart tule rokje met shirtje. Kan nog prima! Dus gaan we morgen alleen nog even een leuk sjaaltje en wat leuke haaraccesoires scoren, mogen ze zelf uitzoeken. Ik trek gewoon een skinny jeans aan met een nieuw leuk wit shirtje en een zwart colbertje. Man ook gewoon spijkerbroek en een nette blouse.
Ik had al de hele tijd een superleuk rokje van Z8 op het oog. Vorige week lekker met 40%korting kunnen kopen babyrokje Branca z8 - MetMuisjes.nl Dit shirtje voor er op Z8 baby meisjes longsleeve francisca antraciet - Schweigmann
Niet de beste kwaliteit foto's maar het voor de 2 kerstdagen 2 jurkjes. Heb onder de roze glitter de roze glittermaillot van de Hennes en een donkerroze romper ook van de Hennes en natuurlijk een mooie haarband van Stipenzo. Onder de 2de foto een lichtroze romper, lichtroze longsleeve en lichtroze maillot van de Hema. Heb ook nog een lichtroze glitterbolero die bij beide jurkjes kunnen. voor Oud en Nieuw heeft ze trouwens ook een nieuwe outfit maar die heb ik nog niet op de foto gezet
Thanks Marieke, leuk merk hé dat Bonnie jean. Ik vindt de prijs ook erg meevallen deze was maar 24.95, dat is leuk kopen in deze tijd. Ik moet ook uitkijken qua centjes, maar kon dit echt niet laten voor haar eerste kerst , (en met een naan N.oëlla moet je die toch eer aan doen hihi )
Dit is mijn jurkje, gekocht bij Wehkamp. Ik draag er een zwarte legging bij en een zwart colbertje. Torenhoge zwarte enkellaarsjes erbij. Ik had pas een 'deftig' etentje van het werk van mijn man, toen heb ik het voor het eerst gedragen. Veel leuke reacties op gehad.
Mijnes (ja bij christine gekocht hahaha ) http://www.christineleduc.nl/assetsrv/images/product/middel/24639-05-a-PBI/club-l-smokjurkje-met-kanten-inzet.jpg
Hier ga ik aan doen, een zwarte doorzichtige blouse met in het midden kant, Zwarte broek met een beetje glans, En deze schoenen <3 Bekijk bijlage 294172 Met de kerst maak ik wel een foto van de gehele outfit.
Allemaal leuk en aardig hoor, maar een hoop van dat spul is voor mij veeeel te dun, dan bevries ik. Zit ik nog met een dik vest erover. Of het moet binnen een graadje of 25 zijn hahaha.