Lucas En ook iets voor netjes: Thomas: WE Fashion overhemd? Bestel nu bij wehkamp.nl met een nette broek Jasper: Een groen geruite overhemd, met een nette broek (geen foto van) Ikzelf: Zigga jurk? Bestel nu bij wehkamp.nl met deze erover: Zigga bolero? Bestel nu bij wehkamp.nl en zwarte pumps. Mijn man gaat vast in pak
Esmee krijgt een jurkje van z8 met bijpassende legging en haar nieuwe cowboyboots Voor mezelf een gehaakte donker groene glittertrui, daaronder een okergele lange top op een donker groene tregging & half hoge laarsjes. Dit jaar iets gekocht wat ik na de kerst ook aan kan. Jurkjes genoeg.
DOUBLE FACE OVERHEMD MET CAPUCHON - Hemden - Jongens (2-14 jaar) - Kinderen - ZARA Nederland CORDUROY BROEK - Broeken - Jongens (2-14 jaar) - Kinderen - ZARA Nederland Voor zoontje!dit kan hij nog vaker aan.de broek heeft hij al een tijdje...
Zelf heb ik een erg leuk jurkje gekocht bij desigual, blauw groen met bloemen.en tweede kerstdag heb ik nog een leuk kleurig rokje met rood roze en blauw bij Sissy boy en iets roods erop.
Manlief gaat gekleed in een mooi zwart pak met donkerblauw overhemd en een donkergrijze stropdas. Staat hem echt prachtig, om op te vreten haha Ik ga gekleed in het volgende: -Feestelijk t-shirt van Miss Etam -Mooie nette broek die heerlijk zit, net een jogginbroek -Met deze ballerina's er onder En als het t-shirt een beetje fris is heb ik nog een mooie zwarte blazer maar daar kan ik zo even geen plaatje van vinden.
Heb dit gister bij Didi gekocht... Maar heb ik alleen 's avonds ff aan, omdat ik moet werken overdag.
Leuke outfitjes allemaal hoor! Wij blijven heerlijk thuis dit jaar, dus ik trek lekker m'n makkelijke kloffie aan.
Mooi, ik heb mijn jurkje vrijdag binnen gekregen. Was echt een aanfluiting. Nu een ander jurkje besteld. Hopelijk is hij nog op tijd binnen, anders morgen even naar de stad.
Morgenochtend kan het dat er staat dat het wel verstuurd is en de pakketbezorger onderweg is... Nog even geduld!
Ah dat is altijd zo frustrerend als dat gebeurt! Ik hoop dat je nieuwe jurkje nog op tijd binnen is, hij ziet er in elk geval op internet leuk uit
SISSY-BOY | MINI SKIRT - Rokken - Dames SISSY-BOY | VEST WILMA MESH - Vesten - Dames dit rokje en rood shirtje voor tweede kerstdag