en dit jurkje voor groot feest Oud en Nieuw met blauwe korte laarsjes eronder. (en panty natuurlijk!) alles in de uitverkoop gekocht en deze kleding kan ik nog vaker aan bij andere gelegenheden!
Wat een mooie dingen zie ik voorbij komen! En zo uiteenlopend, leuk! Wij vieren morgen, kerstavond, met vrienden en 2e kerstdag met mijn familie. Ik heb voor beide dagen hetzelfde, namelijk deze jurk: m&s jurk met ondertop - Google zoeken Hij lijkt saai, maar is echt leuk. Heb deze riem erbij: m&s heupriem - Google zoeken
En voor mijn dochtertje voor morgen, kerstavond een jurkje & legging van Lief!: meisjes jurk lief - Google zoeken meisjes legging lief - Google zoeken En voor 2e kerstdag een zwart jurkje van H&M met zilver/grijze legging en zwarte ballerina's: meisjes jurkje h&m zwart - Google zoeken Product Detail | H&M NL
Deze top in het groen. Top blauw - Miss Etam MS Mode - Top met korte mouwen - Grote maten dames mode Met zwart aansluitend rokje panty en zwarte pumps. Totaal setje...27 euro. Pumps zijn niet nieuw
Wat een mooie set zeg! Echt prachtig. Hopelijk komt mijn jurkje morgen en anders is het pech, gelukkig wel op rekening besteld. Dus mijn budget laat het nog toe om even de stad in te duiken
In Amsterdam is een heel grote maar V&D heeft t merk ook alleen minder keuze.andere winkels weet ik niet maar via internet zal je er makkelijk achter kunnen komen! Ik kende het merk niet, heb 10 jaar in t buitenland gewoond
Mijn dochtertje. Marktplaats.nl - Prachtig knofje jurkje met blauwe glitters van bengh - Kinderkleding | Maat 116 ga ik met een rood vestje en maillot combineren.
Ik heb wat gehaald bij CoolCat maar weet nog steeds niet of dit het gaat worden.Zie wel want heb nu 4 outfits erbij gehaald .Ben al blij dat ik geen maat 54 meer heb maar maatje 40/42 .Ik zie echt zoveel leuke dingen die ook nog passen ook.
Ik heb de plaatjes ook op google gezocht. Ik zie ze wel als ik ze aanklik... Even op een andere manier ... : jurk met ruches | lief! lifestyle legging | lief! lifestyle Voor m'n dochtertje voor kerstavond. En voor 2e kerstdag: H&M meisjes jurken & rokken | Kleding.nl (1e jurkje zwart) Voor mij: MS Mode - Jurk met ondertop - Grote maten dames mode Met MS Mode - Heupriem - Grote maten dames mode