Voor mijn dochter dit jurkje. Is met tule en glimmertjes erop (niet zo goed te zien). 1x met zwart, 1x met paars shirtje eronder. Heb gisteren nog een paarse ketting en armband gekocht bij de Zeeman voor 1,-. En wat leuke versiering voor dr haar.
Zelf doe ik een zwart strak jurkje aan, met een vestje met soort dun (nep)bondrandje (ook zwart). Beide redelijk oud, maar draag t niet veel en zien er nog goed uit. En als accessoire ws een glitterkoord als ceintuur of om mn nek. Als t goed is komt morgen nog een jurk binnen, die ik zaterdag online besteld heb. Misschien doe ik die ook nog 1 van de dagen aan. Of een andere jurk.
Heb m'n outfit eindelijk gevonden ^^ Morgen; Panty, simpel zwart jurkje van de H&M, bolero met pofmouwtjes, rood lint onder de borst 2e kerstdag: Pantalon/positiebroek , zwarte strapless top met kant, zelfde bolero als morgen ^^ Alleen nu nog kijken wat voor sieraden erbij passen..
DAMES BLOUSE - WE Fashion Deze blouse heb ik vanmiddag nog gekocht. Daaronder draag ik een zwarte, licht glanzende, skinny broek met grijze korte laarsjes met hakken en mooie sieraden. Mijn zoontje heeft een wit rompertje met kraagje, daaroverheen een blauwe trui met v-hals en een donker spijkerbroekje met loshangende bretels. Vanmiddag nog geshopt bij H&M. Was helemaal niet van plan iets nieuws te kopen, want we hebben genoeg, maar ik kreeg het vanmiddag ineens op mijn heupen.
Ik heb een enorm schattig rompertje voor onze jongste. Dat combineer ik met een stoer broekje en een soort all star schoentjes. En voor onze oudste een stoer nijntje overhembt met stropdas. Dat combineer ik met een stoere zwarte spijkerbroek. Mijn telefoon post mijn foto's schuin op dit forum, heel raar dus jullie moeten je hoofd ff scheef houden
Ik heb vandaag ook nog deze short gehaald.Heb alleen de coltrui vervangen door een singlet in zwart met gouden rand en bolero in zwart. En mijn broek was echt maatje 40. Vorig jaar maat 54. Verder voor 2e kerstdag een zwart jurkje gehaald. En met oud op nieuw draag ik een combi van CoolCat. Een rokje in roze/huidskleur met pailetten en een zwarte top.
sexy hoor, heb jij geen last van slappe huid enz? Ik ben 50 kg kwijt maar ik zou zoiets nog niet aan kunnen
Nee Vanmiddag de stad in geweest. Nou dat was nog minder dan niks. Dus ik trek morgen maar gewoon iets uit de kast en het jurkje bewaar ik wel voor oud & nieuw. Maar god, wat baal ik zeg!
Ik heb 12 dagen geleden een buikwandcorrectie gehad en pas nu makkelijk in maat 40.(bmi is nu 26)Had best veel slappe huid op mijn buik...zeg maar enorm lap vel hangen.Zie foto op mijn blog.Maar verder nergens last van.
Ik moet nog verder afvallen maar heb idd van de week gekeken naar z,n operatie. Mag ik vragen wat de kosten zijn? Ik zag armen en buikwand z,n 8000 euro? klopt dat een beetje.. De operatie is voor mij echt een beloning op het harde werk en de strijd.. Maarja mijn bmi is nog 33 geloof ik dus tja nog een beetje afvallen haha.. Moet ook nog sparen dus zo erg is dat niet haha ik neem aan dat het niet vergoed word
wat een verschil trouwens.. Bij is het niet zo erg als bij jouw ik heb gewoon echt los vel het hangt nog niet naar onder ik sport ook wel 5x in de week misschien ligt het daaraan.. alleen me armen pff dat vind ik zo verschrikkelijk