ow nessy wat knap van je.. zo'n super sexy setje verdien je dan ook!!! *respect* ik had pech met mijn kerstoutfit.. had een jurk gekocht.. leek erg mooi en sexy op de site.. maar op mij leek het allemaal net wat anders.. Toen het centrum ingedoken en zonder passen een jurk mee genomen.. Die bleek voor een wat kortere vrouw te zijn zodat ik opeens 2 wangetjes extra had om blush op te doen.. Bovendien maakte hij van mijn dijen iets met een extra dimensie.. Dus gisteren weer het centrum ingeraced en uiteindelijk dit gehaald (was nog geen 30 euro kwijt.. dat was dan wel weer leuk) Steps | Rokken - Different Skirt in het zwart. Met een basic rode top
aaaa daar heb ik ook weleens last van dat het op de site zo leuk lijkt en in het echt niet staat! baal baal maar wat je nu hebt is zeker mooi! top! geniet ervan!
Zie heel wat moois voorbij komen! Kijken of er vanmiddag iemand is die een gezinsfoto wil maken maar dit heeft m'n manneke in ieder geval aan:
hier fientjes jurk.. Eef had vandaag haar knalroze k3 jurk aan, maar die gaat morgen in het net dus kan ik haar morgen spammen hier
Leuk, ik kom ook even spammen. Mijn kindjes gisteren (wij hadden ook kerstavond). En ik vandaag in kerstoutfit.
Wat een leuke foto's allemaal. Leuk om te zien dat er nog veel mensen zijn die wat extra's doen aan hun kleding voor de kerst. Ik weet niet beter van vroeger uit, maar mijn man vind het allemaal maar overdreven.
moet heel eerlijk zeggen dat ik gewoon in mijn spijkerbroekje zit.. deed ook altijd leuk jurkje aan hakken etc etc maar kan niet toch niet meer... dus nu saai broek met shirtje hahahah