hihi, ehhhh dat zie ik met kerst wel, gewoon waar ik 's ochtends zin in heb ik doe ook niet aan nette kleding voor de kleine hij heeft gewoon altijd leuke kleertjes aan en als het kapot gaat of vies wordt jammer dan, maar koop ze ook niet heel duur ben echt fan van h en m
waarschijnlijk gewoon spijkerbroek/shirt haha. hou helemaal niet van speciale kleding. hoop dat het mooi weer is en de kindjes lekker buiten kunnen spelen. die dragen dan dus oude kleren. heb wel voor mn oudste een nieuw zwart jurkje gekocht voor het kerstdiner op school. omdat het een koopje was anders ook gewone kleding
1e kerstdag zijn we met ons 4tjes en gaan we gourmetten, dus trekken we gewoon onze dagelijkse kleding lekker aan. 2e kerstdag gaan we naar het kerstcircus en gaan we wel wat feestelijker. Ik heb nog wel een jasje met glitters in de kast en dochter een mooie jurk. Man een mooie blouse en zoon een mooi vest. Glittergel in de kinderen hun haren en klaar.
Ik heb laatst op een kledingparty een rode jurk met een glittertje en grijze ennzwarte vegen van een vriendin gekocht, tot op de knie, daarbij doe ik dan mijn zwarte laarzen en eroverheen een zwartgrijs "vestje" met allemaal mini zilveren bolletjes erop.
We hebben alleen tweede kerstdag een brunch en daar haal ik niet speciaal iets voor. Ik trek gewoon een (donkere) jeans aan, paar hakken er onder en een leuk vest of jasje erop. Man trekt een nette zwarte broek aan, overhemd en nette schoenen en dan vinden we het allemaal wel goed hoor. Voor dochter heb ik nog wel een zwart shirtje en mosterdgeel rokje besteld, maar niet perse speciaal voor kerst.
Wij zijn moslim en vieren geen Kerstmis. Maar ik heb wel een kerstjurk gekocht voor mijn dochter die ik haar aan doe met oud en nieuw. Robe de fête Minnie Mouse | Robes et Jupes | Disney Store Mijn jongens zijn dol op Monsters Academy en zullen met oud en nieuw een spijkerbroek dragen met dit longsleeve : Tee-shirt 'Monstres Academy' manches longues Garçon - Kiabi - 9,99
Ik heb dit rokje gekocht. Draag het samen met een zwarte panty en zwarte pumps denk. Ik weet alleen nog niet wat ik erop aantrek. tips iemand? Dochtertje heeft een nieuw jurkje en nieuwe schoentjes. Oudste zoontje wil zijn gewone kleding aan en de jongste beseft het toch nog niet, dus hij krijgt ook zijn gewone kleding aan. Man trekt gewoon een nette pantalon aan en een net overhemd.
Ik heb een ontzettend leuk jurkje van de Steps gekocht.. Maar dankzij mijn moeder kom ik er niet onder uit om zo te gaan samen met man.. Dit is voor mij
Oeh.. dat is wel vrij ernstig siriel haha. Op zich zijn ze best leuk, maar ik kan mij ook wel voorstellen dat je er niet echt op zit te wachten. Is dat wel met jullie overlegd vantevoren dan?
Siriel....neeeeeee. ik ben gek op mn moeder maar als die mij zo liet gaan zou ik haar op d paaz afdeling laten opnemen.
Wat een giller, die truien.... Je hebt een lach op mijn gezicht getoverd siriel.... Daar heeft je moeder veel werk aan gehad... Heeft de hele familie zo'n trui?
Whahahaha die trui!!! *is stiekem heeeeeel blij dat haar moeder a niet creatief is.. b niet kan breien oid!!!*
Eh ik heb vorig jaar eens voor de "gein" gezegd (omdat ik Gerard Joling in een foute kerstrui zag) goh lieverd dat is echt iets voor jou (mijn man dus) hij zei dat hij dat altijd al had willen hebben zo'n trui (iets in die trant) Daar zat mijn moeder bij, en zie het resultaat.. We moesten er wel enorm om lachen hoor. Er zijn mensen die echt helemaal gek zijn van zulke truien he Denk dat we hem maar gewoon lekker aantrekken met de kerst, me maar niet laten kennen
Vanmorgen belde ze om te zeggen dat die voor onze jongste ook bijna klaar is Voor de andere 2 wist ze niet of ze dat nog ging redden (ECHT IK HEB ER NIET OM GEVRAAGD). Mijn moeder breit dat op de automatische piloot. Vind het wel knap hoor, dat wel..