Whahaha ik vind ze fantastisch en wat een vakwerk! Ik denk idd dat er mensen zijn die hier grof geld voor betalen. Ach gewoon lekker aandoen, zien er comfi uit, hopelijk zijn ze niet te warm.
Ja dat zei ik ook tegen mijn moeder, geloofde ze niet, ik heb ze heel even op marktplaats gehad (om er achter te komen of er interesse voor is) Ik heb de advertenties heel snel weer verwijderd, echt heel veel reacties! Dus ze hoeft zich niet te vervelen het aankomende jaar Gelukkig ben ik een kouwkleum in hart en nieren dus dat scheelt alweer
Ik heb een strakke skinny in bijpassende kleur aangeschaft, leuke pumps eronder, en het staat nog best leuk ook
Misschien dat ik er 1 maak met de kerst, van man en mezelf, maar... Dan moet ik wel onze gezichten afplakken ofzo.. hoewel.. Die truien zijn natuurlijk behoorlijk herkenbaar
Ben voor eenvoudig gegaan, hij stond me zo leuk ondanks dat ik nog niet zo'n buik heb Product Detail | H&M NL
Ik heb deze gekocht. Vind hem geweldig! Steps | Steps /edit: met zwart leren pumps, dunne zwarte glanspanty en zwart vest. Wel een beetje zwartig, maar met glitter en glamour, dus het ziet er erg feestelijk uit
leuke dingen voorbij zien komen.. Ik heb serieus nog geen shoptijd gehad.. knetterdruk hier!!!! ben al blij als ik even op de bank zit.. Ik hoop zaterdag, maandag of dinsdag nog even echt te gaan.. Om in ieder geval iets te hebben deze voor mij besteld Jurk blauwgroen koop online - bonprix.nl en deze voor mijn dochter Jurk smaragdgroen - bpc bonprix collection koop online - bonprix.nl (maar dan in het paars) Maar meer onder het mom dan is er iets en als we echt shoppen hebben we wat lowbudget voor erbij (i like lowbudget)
Ah joh, afplakken is helemaal niet nodig.... Geen hond die naar je gezicht kijkt met die truien aan. Sterker nog, volgens mij kun je er een bank mee overvallen zonder bivakmuts op te hebben en er mee weg komen. Getuige 1 " eh ja, ze hadden van die truien aan" Getuige 2 ' ja! Met een rendier er op! Getuige 3 best knap gebreid eigenlijk
Hilarisch, rol over de bank hier samen met manlief Je brengt me op een idee trouwens Mocht het na de kerst met vette koppen in de krant staan, mag je me niet verlinken hoor!