Aaaaaah! En ik dacht dat de schoonmoeder van Micchan vreselijke truitjes breidde. Oh echt, ik rol over de grond!
nou, we waren samen aan het winkelen en Eef die vond dat jurkje leuk, toen werd fien half hysterisch en wilde dat jurkje niet meer loslaten.. godzijdank bleken ze hem ook in haar maat te hebben.. het erge is nog, ze hebben ook matching shoes.. die hadden we dus voor fien gezien (zilver met gekleurde pailetten er op) en daar werd eef dus verliefd op. ze mochten de jurkjes ff aan voor op de kerstkaart foto en ze hebben de hele dag trots naast elkaar op de bank gezeten
Ik een simpel zwart jurkje. Man donkere broek en nette blouse. Dcohter pyamabroek met een shirt Ivm gips kan ze haar sterretjesmaillot niet meer aan.
uhmmm geen idee.. ik zal nog eens gaan snuffelen in mijn kast. Iets nieuws kopen gaat het in ieder geval niet worden !
Heb onlangs hetzelfde jurkje gekocht voor m'n oudste. Staat haar beeldig en dat zal het dus ook worden voor Kerst
Hier voor mijzelf een makkelijk zittende,maar wel leuke outfit. In ieder geval een broek, ik heb geen rok in de kast . (en dat terwijl iedereen zegt dat ik er wel de benen voor heb ) Dochtertje een schattig jurkje van No-No, met bijbehorend vestje. Manlief ?? Ik denk dat hij gewoon een spijkerbroek en een trui aantrekt, hij loopt alle dagen netjes in pak, dus hij wil het graag zo eenvoudig mogelijk. Morgen kerst op mijn werk, werd er toch min of meer verwacht dat ik in rok kom . Dat gaat 'm niet worden, anders kan ik straks nog de stad in en daarbij, dan heb ik ook weer schoenen nodig! Het is al duur genoeg deze maand
Goeie rok!! Ik heb laatst een rok gekocht,maar toch teruggebracht. Maar je raadt het al geen andere kunnen vinden. Deze is top! Waar komt deze rok vandaan?