Oh en wij hebben belachelijk veel kerstpakketten gehad. van mijn werkgever, mijn man heeft een eigen zaak dus daar heb ik kerstpakketten voor gemaakt en verder heeft hij van 3 bedrijven, waar hij alleen af en toe ons personeel aan uitleent dus zelf niet voor werkt, ook volledige pakketten gekregen.. Dan nog een kwak VVV-bonnen en natuurlijk alle kerstborrels niet vergeten..
Niet voor kerst maar voor sinterklaas: een chocolade zwarte pietje (a 75ct per stuk). Ach voorheen kregen we niks, dus het is al een stapje vooruit
Ik heb nog niks gehad, ik ben flexer, maar als het goed is krijg ik hem nog. Man nog niks, krijgt hij ook nog. Ik heb een eindejaarsuitkering gekregen en man een bonus. nu zou ik er eind januari uitvliegen, net als alle andere tijdelijke contracten.. maar ik krijg waarschijnlijk alsnog als enige verlenging.. dat heb ik veel liever als een kerstpakket.
Mijn pakket: Koekjes Olijfolie Chocolade Plantenpotjes met verschillende groenten zaden Pakket 1 man: Kist met 2 flessen wijn Pakket 2 man: Kerstmarkt op zijn werk. Iedereen krijgt bonnen t.w.v. 70 euro en dan zijn er winkeliers uit de buurt op de kerstmarkt. Hij heeft gekozen: Chocolade 2 Rituals pakketten kerst 2014 Blond mokken
Nee, ik stuur geen bedankje want ik vind de kerstattentie van dit jaar een aanfluiting. Ik ga niet zeggen wat het was ivm teveel herkenning maar het ligt in de lijn van de bankpashouder die geplaatst is. En dan volgende maand weer bekend maken dat we miljardenwinst hebben gedraaid.
Mijn man! De Blond mokken heeft hij voor mij meegenomen, die voeg ik toe aan mijn kleine collectie Blond. Ik had geen idee welke kraampjes er zouden staan (zijn werk doet het ieder jaar, elk jaar weer veel andere kraampjes). Dit jaar was er helaas geen kraam met kinderspeelgoed, dus de chocolaatjes waren voor onze meiden!
Echt wel! Ik kan niet wachten tot de dag er is dat hij kan zeggen; 'Nou jongens, dit was het dan, ik kom niet meer, doei!'. En niet zozeer vanwege die bankpashouder hoor, daar kunnen we inmiddels wel om lachen, maar gewoon om de hele situatie daar.. Toen ik moest bevallen en hij z'n teamleader belde, zei ze dat hij maar weer moest bellen als 'dat kind eruit gefloept was'. Hij kreeg geen vaderschapsverlof, want daar had hij helemaal geen recht op. Man gaf aan dat dat wettelijk geregeld is, zij gaf aan dat ze het CAO wel even na zou kijken, maar dat dat toch écht niet zo was. Later bleek dat natuurlijk wel zo te zijn, maar goed. Hij heeft de hele zomer geen vakantie opgenomen om na de geboorte vrij te kunnen nemen, maar dat werd constant geweigerd omdat het 'te druk' was. Na precies een maand kon hij 2 halve weekjes vrij krijgen.. Maar goed, het is (gelukkig) niet op hem gericht, dat zou nog zuurder zijn, vrijwel de hele werkvloer heeft een hekel aan die doos van een teamleader. Er was een meisje, haar vader lag op sterven, dus ze wilde wat extra vrij nemen. De teamleader heeft aangegeven dat ze maar moest kijken waar haar prioriteit lag; bij het werk of bij haar vader. Het meisje werkt er inmiddels dus ook niet meer, die is eruit getrapt omdat ze tóch vrij wilde om bij haar vader te kunnen zijn.. Zo kan ik nog wel 100 dingen opnoemen. Oh, wat ben ik blij als hij daar weg is! Het begon er echt heel leuk, maar de laatste tijd..
Mijn man krijgt geen pakket maar geeft pakketten weg. En ik heb een bon gekregen waarmee ik online een cadeau kon uitzoeken. Heb een armband van Shenza besteld. Heb helaas geen foto want hij staat momenteel niet meer op de site. Zal wel veel besteld zijn
mijn vriend heeft twee pakketen gekregen. in 1 zaten echt super bruikbare dingen, een tassimo koffiezet apparaat met cupjes koffie erbij en ook nog een stuk of 7 koffiemokken erbij.. en een selfie ding (zo'n stang). en allerlei snoep. en champagne voor oud en nieuw... ik had op mijn stage 20 euro gekregen en chocolades die ik aan dochter heb gegeven ivm dieet (was overigens meteen mijn afscheid op stage)
MIjn vriend mocht zelf wat uitzoeken en heeft een grote stamppot pan, Bacardi mojito, zoutjes en pizzadeeg gekregen. Daarnaast een eindejaarsuitkering en gister een kerstborrel met diner. Ik een heel leuk high tea pakketje, met lekkere thee soorten, heerlijke truffels in een heel mooi blik, koekjes en suikerklontjes in. Verschillende kleurtjes en hartjes . Daarnaast krijgen we ook een workshop, welke workshop precies is nog een verrassing. Krijgen we in januari 😊. Ben heel benieuwd !
Nog niks gehad maar als het goed is net als elk jaar een bijenkorf bon twv 70,- Man krijgt niets, is afgeschaft maar hij krijgt weer een 13de maand en een bonus.
zelf krijg ik niks. ml heeft met sint een lekkere chocoletter gehad (nu nog 1 was nog over hihih) en kerstpakket is ene bol.com bon van 50 euro. die van vorig jaar hadden we ook nog liggen dus nu maar kerstkadootjes voor gekocht.
Ik krijg geen pakket dit jaar wegens bezuinigingen, wel eindejaarsuitkering (en die heb ik dan toch wel liever!) Mijn man: cadeaukaart van de PLUS 50,-, en waarschijnlijk een kerststol. Met sint banketletter.
Vorige week van het vrijwilligers werk wat ik doe. Een stampot pakket, met pan en al. Erg handig dus. Deze week komt er nog 1 gastkindje. Een zien of ik daar wat van krijg. Zijn net verhuist. En van de 2 vraagouders wel wat voor het huis gekregen. Dus dat is ook al heel erg lief.
Mijn man en ik hebben nogal veel kerstpakketten gekregen dit. Mijn man kreeg van een tijdelijk project op zijn werk een bon waarmee we zelf een kadootje konden uitzoeken, dat werd een bioscoopbon. Daarnaast krijgt hij van zijn normale werkgever nog een kerstpakket: koelemmer, schuimwijn, rode wijn, kurkentrekker, ... Ik zelf kreeg op werk een Tony chocolade reep met drop (verrassend genoeg was die nog lekker ook), op stage een kado uitzoekbon waarmee ik een massage bubbel voetenbadje besteld heb en op mijn vrijwilligerswerk kreeg ik een mooi samengesteld pakket met schuimwijn, champagneglazen, toastjes, paté, servetjes en een VVV-bon. Van mijn andere vrijwilligerswerk heb ik vanavond een kerstborrel en daar krijg ik meestal ook nog wat leuks.
Zie je eigen link, er staat: je weet van tevoren precies wat je ontvangt. Het is dus gewoon loon wat je op 1 moment ineens krijgt ipv verdeeld over de maanden. Op de uitkering wordt inderdaad het bijzondere tarief ingehouden (bij de meeste mensen zal dit niet 52% zijn want dat is de hoogste schijf) maar dat komt doordat je dus geen recht meer hebt op de loonheffingskorting op dat deel. In je belastingaangifte wordt het recht getrokken als er eventueel te veel of te weinig is ingehouden. Voorbeeldje: 1.000 loon per maand, 1.200 eindejaarsuitkering, in totaal over het hele jaar 13.200 1.100 loon per maand, geen eindejaarsuitkering, in totaal over het hele jaar 13.200 Daar betaal je net zoveel belasting over. Hoe krijg je fabels de wereld in inderdaad......