Man kerstpakket gehad. Met wat eten en een spelletje.Kan ik iemand blij maken met mikado? Hij zit in een houten doos.. mijn zoontje is daar nog te jong voor. Stuur maar een PB. Let op, wie het eerst een berichtje stuurt wie het eerst maalt.
Ik ben vrijwilliger, bij de bieb doen ze niks. 3 jaar geleden een bon voor een kop koffie en een gebakje bij een plaatselijke koffie tent, vond ik echt super leuk. 2 jaar geleden een katoenen tas met een zakje peperzaadjes. Bijzonder maar wel leuk Vorig jaar een kerstkaart Dit jaar niks, toch wel weer bijzonder. De bibliotheek heeft het ook zwaar maar het hoeft niet duur te zijn om toch te denken aan vrijwilligers. Gelukkig bij mijn andere vrijwilligerswerk een bon gehad. Een boek waar je met een stift in schrijft en dat kun je dan ook digitaal maken met een app. Wanneer je die kiest gaat er ook een boek naar Afrika, ze werden in NL in elkaar gezet door mensen met een afstand van het arbeidsproces. En mijn man wou hem heel graag, hoeveel doelen kun je halen met 1 cadeau
ik gaf de poetshulp altijd geld, het dubbele als wat ze normaal kreeg. Ze kon dat heel goed gebruiken, het was een beetje een bijzondere vrouw met bijzonder verhaal. Ze is helaas verhuisd dus ik doe het nu zelf. Een leuke kaart met een persoonlijk berichtje vond ze ook fijn. Als je het voor een kleiner bedrag wilt doen zou ik idd een lekkere douche/badset, een flesje wijn, een doos lekkere kerstbonbons, zoiets geven.
Wij krijgen vandaag ons pakket, een verrassingspakket ben benieuwd wat er dit jaar in zit. Meestal de standaard chips/zoutjes een biertje etc.
Man heeft een leuk verrassingspakket gehad. Ik heb 2 (vrijwillige) bestuursfuncties en bij de een een VVV bon en bij de ander een leuk pakket van de plaatselijke snoepwinkel. Vond het echt leuk en onverwachts
Sorry, was eigenlijk ook maar een flauwe opmerking. Moest er gewoon zelf een beetje om lachen. Ik dacht dat je die aan iemand 'cadeau' wou doen. Foutje, sorry! Tuurlijk kan je beter iemand blij maken, dan het weg te gooien!
Al had je het in een kerst pakket willen stoppen.. Zolang het gewoon nieuw en dicht is zit er toch geen verschil tussen dat of een zelf gekochte doos. Zolang het past bij de ontvanger is het prima toch?
De beste champagne onder de 15 euro. Beetje krenterig maar gaat om het idee zal ik maar denken. Vorig jaar had een fashion check van 75 euro ( bij een andere werkgever.)
Geen idee. Ik heb verlof. Hopelijk sturen ze m op. Doen ze dat? Mijn man heeft een bon van 30€ gekregen
Pakket 1 is binnen. Standaard een eetpakket. Grote doos vol met van alles om bijna een volledige maaltijd te maken, broodjes erbij, lekkere koeken, toetjes. Terwijl ik dit typ komt pakket 2 ook aan. Klein doosje geen idee wat erin zit. Vrijdag komt het grootste pakket, themapakket altijd benieuwd wat erin zit. Voor mijn gastouder ga ik zo ook een pakket ophalen en morgen geven. Volgens jaar maar weer zelf wat uitzoeken, dit jaar gaan we voor makkelijk kant en klaar.
Wij krijgen het eind januari, maar is vandaag bekendgemaakt: creditcard met 108 euro tegoed en een polaroid lab. En zoals elk jaar 90 euro netto bij het loon van december. Heb een fijne werkgever Mijn man kan kiezen uit een aantal dingen en kiest meestal een bol.com bon van 50 euro.
Ik heb een VVV bon van 20 euro gekregen. Man krijgt het morgen. Vorig jaar had hij een groot pakket. Dus ben benieuwd dit jaar
Van mijn werkgever een pakket met etenswaren en een mooie plaid. De etenswaren komen ook bijna allemaal wel op hier. Dat vind ik wel fijn, zo'n gangbaar pakket met lekkere dingen. Van een cliënt nog chocolade. Een andere cliënt heeft mij eerder deze maand ook al verschillende lekkere dingen gegeven. En vanuit de ouderraad waar ik in zit van de school van mijn dochter ook chocolade als bedankje voor de inzet het afgelopen jaar.
Net een kerstmarkt gehad waar we vanalles uit konden zoeken. Vond eigenlijk een hele gave kerstpuzzel van 1000 stukjes erg leuk maar dan moest je zelf €3 bijbetalen en dat ging tegen m’n principe in Dus 2 flessen Rituals doucheschuim en wat nootjes en chocola van de zuivelhoeve gekozen
Ik werk niet, en mijn man krijgt nooit een kerstpakket. Wel een flinke bonus elk jaar, waar hij een hoop kerstpakketten van kan kopen, maar toch mis ik het verrassingspakket van eerdere werkgevers . Verder heeft hij een geweldige werkgever, dus niets te klagen eigenlijk. Dus ga maar weer eens een bestelling plaatsen bij een delicatessenwinkel met producten die ik normaal te duur vind...
Ik: kerststol en kersttulband van een banketbakker, een cadeaubon waarmee je voor 50 euro aan cadeaubonnen kon bestellen (heb voor een bon van bol gekozen), een bioscoopbon en 2 bonnen waarmee je voordelig dagjes uit kan bestellen. Man weet ik niet. Hij had gisteren kerstdiner van zijn werk en meestal geven ze het dan, maar hij was er niet want het was zijb thuiwerkdag. De vorige jaren kreeg hij altijd een bon van Bol.