Show je kerstpakket

Discussie in 'De lounge' gestart door einad, 16 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.235
    6.095
    113
    Wij krijgen geen kerstpakket :cry: :p

2. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.244
    2.362
    113
    Vrouw
    Ik ben ZZPer en kreeg van mijn baas (lees: mezelf) een nieuwe laptop. Verder vandaag van 1 van mijn opdrachtgevers een bol.com bon van 15e gekregen, morgen kerstlunch van een andere werkplek, daar krijg ik misschien ook nog wel iets (eerdere jaren een tinteling of bol.com bon).
    We willen graag nog een gourmetset bestellen, dus daar ga ik de bon voor gebruiken.

MyMiracle vindt dit leuk.
  3. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.804
    4.585
    113
    Wij vandaag een pakket gekregen met werkelijk 1 ding in wat 'normaal' is en wat ik lust. De rest ga ik schenken aan de voedselbank. Mooie etenswaren, maar niet echt normale dingen....

4. Relax

Relax Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.865
    2.057
    113
    Vrouw
    Voor het eerst een traditioneel kerstpakket hier. Een grote doos, dus ik was heel benieuwd.

Maar het was vooral veel vulmateriaal.. En verder een schaal, een plaid, pinda's, chips, koekjes en een zakje snoep, geloof ik.

Tsja, heel eerlijk.. ik vind een bon om zelf iets uit te zoeken (zoals bij mijn vorige werkgever) toch leuker. Maar ach, het gaat om de geste.

5. PeAn

PeAn Niet meer actief

Man heeft dit jaar 3 kerstpakketten.
    Bij begint per januari bij een nieuw bedrijf. Eerste half jaar via een detacheringsbureau en daarna in directe dienst. We werden al gelijk uitgenodigd bij beide voor de kerstborrel/diner. Bij het detacheringsbureau kreeg hij een kleinigheidje. Een leuke mok met een chocoladeblok om chocomelk te maken.
    Bij het bedrijf zelf kreeg hij zelfs een volwaardig kerstpakket mee! Een traditioneel pakket met heerlijke dingen en een leuke tapasplak en sausbakjes

Bij het bedrijf waar hij nu werkt hebben we kerstshoppen gehad twv 65 euro. Je kan dan bij enkele ondernemers shoppen en je krijgt ook nog eens 10% korting. Heel erg leuk.

Ik heb bij werkhuis 1 een tegoedbon van 25 euro gekregen voor de DA en een heerlijke fles wijn.

Werkhuis 2 een pakket met een happiness blad en 2 chocoladerepen en 15 euro extra.

Werkhuis 3 krijg ik eind deze week nog een kleinigheidje.

Bij mijn vroege ochtend baan nog niks gehad maar zal me niks verbazen als ik maandag wat krijg. Met Sinterklaas kreeg ik ook een heerlijke, luxe chocolade letter. Payroll bedrijf waar we op de loonlijst staan geeft aankomende vrijdagavond wel een kerstborrel maar dan kan ik niet gaan.
    Wel vandaag te horen gekregen dat ik een nieuw contract krijg. Ga vervroegd van een fase A naar een fase B contract en krijg een contract tot eind volgend jaar! Mooier kerstgeschenk kan ik niet krijgen!

Enorm verwend voelen we ons dit jaar!

NiVa0230 en MyMiracle vinden dit leuk.
  6. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.617
    8.363
    113
    Vrouw
    We waren al heel blij met de kaas. Maar vandaag kwam er ook nog een leuke bon en een fles wijn bij :thumup:

NiVa0230 vindt dit leuk.
  7. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Wat voor etenswaren dan?

8. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

Ik wilde het net vragen;)

Iertje81 vindt dit leuk.
  9. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.804
    4.585
    113
    Ehhhh een of andere kaas van sardientjes gemaakt, een koek met bessen en pitten erin, 2 setjes balsamico en azijn en alles (zon sjieke set met schenkflesjes voor azijn en olijfolie etc, wij schenken altijd uit de fles hahaha), en ga zo maar door....

Iertje81 vindt dit leuk.
  10. Salentein

Salentein Niet meer actief

Ja bij ons doen we dat wel!

11. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik heb m net idd per post gehad!

12. Lammetje91

Lammetje91 Bekend lid

12 dec 2016
    937
    577
    93
    Mijn man heeft een VVV bon van 50 euro en daarbij wat kleine producten, zoals pasta, flesje olijfolie en vinegrete.

Ik heb een mexicaans pakket met panini grill, die kunnen we goed gebruiken

13. mapepejo

mapepejo Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.593
    541
    113
    #113 mapepejo, 21 dec 2019
    Laatst bewerkt: 21 dec 2019
    Ik heb dit gekregen in m'n pakket:
    Een grote houten fruitschaal, een fles rode wijn en 3 kleine lege flesjes, om te gebruiken als een soort "wine for one" (zoals je ook 'tea for one' hebt).

Mijn man heeft nooit een kerstpakket, krijgt altijd een kleine 'bonus' bij zijn salaris.

14. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.477
    6.092
    113
    Vrouw
    Flesje champagne met nog korte ‘toespraak’ over zijn waardering naar mij toe van afgelopen jaar. Vond dat erg fijn om te horen, nam hij echt de moeite voor. Verder hebben we niet echt kerstpakketten, we gaan in het nieuwe jaar lekker uiteten met z’n allen en doen dit wel vaker in het jaar. Vind ik gezelliger!

Alhoewel ik me kan voorstellen dat niet iedereen daarop zit te wachten haha.

15. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Man kreeg een traditioneel pakket met als thema ‘aziatisch’. Allemaal ingrediënten, incl. mooie wokpan enzo.

Ik kreeg ook een traditioneel pakket, met wat snacks, chocomelk, etc. En als cadeau een stappenteller.

Wij geven onze schoonmaakster ook een kerstpakket. Ze krijgt een ontspannings cadeauset, 2 gezichtsmaskers, een mok met verschillende smaakjes latte macchiato (omdat ze dit bij ons zo graag drinkt), een cadeaubon van de action (komt ze graag), een luxe bonbons set en witlof met ham en kaas (omdat ze dit zo lekker vindt, maar nooit maakt). Dat allemaal in een leuk tasje die ze voor haar kindertjes kan gebruiken.

MyMiracle en NiVa0230 vinden dit leuk.
  16. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Zelf een pakketje gekregen met allemaal lekkere dingetjes en een bol.com bon.

Man van zijn werkgever zelf een pakket wat hij zelf kon samen stellen met wat lekkere hapjes en drank. En ook een bol.com bon
    En van een klant nog een groot traditioneel pakket met echt alleen maar lekkere dingen.

17. Silvana1981

23 apr 2018
    77
    21
    8
    Vrouw
    Bol.com kaart 50,-
    Man krijgt sinds paar jaar niks.
    daarnaast hadden we op mijn werk kerstfeest voor de kids, mocht je voor 12,50 per kind kado uitkiezen op intertoys.nl en dat kregen ze dan van de kerstman.

18. WinterBird

WinterBird Fanatiek lid

28 nov 2012
    1.416
    877
    113
    NULL
    NULL
    Ik ben huismoeder. Mijn man krijgt altijd 100,-.

19. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.497
    4.335
    113
    Vrouw
    Wij hebben een duurzaam kerstpakket gekregen met allemaal streekproducten. Een supermooie zwarte rugtas met laptopvak en een rit bovenop (een of ander merk), mepal lunchtrommel/producten, en een hamamdoek. De bijbehorende saunabonnen al met Sinterklaas gekregen.

Zonnestralen en Lynx vinden dit leuk.
  20. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Hier gekozen voor een boek en een donatie aan een goed doel.
    Man heeft een klassiek 'Italiaans' kerstpakket gekregen.

Deel Deze Pagina