emily is hier een half uurtje oud ik heb ook wel foto's van toen ze op mijn buik gelegd werd maar ik weet niet of ik die hier kan/mag plaatsen. ze was toen helemaal blauw en ademde niet. ze werd toen ook bij me weg gehaald en zagen veel artsen rennen. pff dat was eng.
Hier is ons mannetje denk ik een klein half uurtje oud. Beetje wazige foto, flitser mocht niet aan van zijn papa. Was niet goed voor zijn ogen!
Een kwartiertje na de keizersnee toen ik 'm eindelijk ècht van dichtbij kon zien. Zo fantastisch hoe hij z'n oogjes opendeed en me recht aankeek; *edit* Eigenlijk was dit nog tijdens de keizersnee, ik werd gehecht en Dennis kwam met papa terug van de kinderarts.
Hier is Sietse net geboren,hij was 2 weken te laat en had helemaal geen smeer op zijn huidje.... Bekijk bijlage 179773
Ook zeker veel moeten smeren daarna? Jayden was ook kurk droog. Grappig dat onze kindjes bijna hetzelfde groeipatroon hebben. Jayden was met 7,5 maand 75cm en 9,6kg Jij hebt dus ook zo'n beer hihi. @iedereen: Wat een mooie foto's!!! De liefde straalt er vanaf bij de mama/papa foto's