Hier is ze net uit me buik geplukt. Onze flinke dame van 4424 gram en 53 cm. Geboren met 40 weken en 1 dag.
haha vers van de pers toch hier is jolisa nog geen 2 seconden oud ze hangt er nog aan zeg maar whaahaha 3605gram geboren met 42,2 weken na inleiding en bevalling van 72 uur 58 minuten persen was ze daar eindelijk
Zo ik haar voor het eerst. Ik lag onder narcose helaas. Ze was ook mooi schoon maar ontzettend droog erna.. Ik bleef smeren. Nu is ze weer hersteld gelukkig. En dit is me meisje nu.. Let niet op de zonnebril. Ik was gek met dr aan het doen, Ik had de zonnebril ook al opgezet..
flowergirl ik vind er niks vies aan is toch geweldig zo`n eerste fototje.. en ze was ook helemaal schoon hoor(wat wil je na 42 weken haha) ik vind het juist geweldig doe foto`s
Wat een verschil al zeg! Dat jurkje had Julia ook. Maar die heb ze nooit aangehad. Ze was veel te snel uit maat 56.
ja bij de geboorte was ze blankie haha maar een uurtje later begon ze al te kleuren en nu ben ik er gewoon jaloers op hahaha ja dat jurkje haha heeft ze 2x aangehad en nu past ie nog maar net
Ik wilde het net zeggen.. Zo bizar, Je bevalt van een blank kindje en nu heeft ze kleur! Schitterend. En wat een haar!!! Mijn kleine heeft ook best wat haar maar dat is wel erg veel! Hier dan toch maar de net 1 sec uit de broedfabriek foto:
ja gek he ja idd die haren, bij de 28 weken echo zij de echomevr. al ze heeft een bos haar dus bij de inleiding heb ik wel 100 x gevraagd voel je haar haar?? ja die voelen we . `en zijn ze lang ja ze zijn lang.. met dat plaatje op haar hoofdje plakken voor de hartregistratie viel hij er de eerste keer vanaf dus trok ze dat touwtje eruit.. en ik tijdens de wee.. dadelijk trek je har haar uit d`r kop whahhaha ik was zo chaggie en zo trots op d`r haren..
Hahaha waar je wel niet bij nadenk op dat moment.. Ik heb er geen sec bij stilgestaan.. Haha.. Ze zeiden we doen een plakkertje op dr hoofd.. En ik dacht ja je doet maar het zal wel... Haha Vond het alleen wel grappig dat toen ik zei dat ik moest plassen dat ze me wel liet plassen door een slangetje in me blaas.. Zegt ze: Oh zo nodig moest je niet hoor.. er komt haast niks. Ik nee joh? Net alsof ik nu ff lekker gaat zitten plassen. Het idee alleen al... geef me anders maar een po als ik niet naar de wc mag... En ze kreeg een overvolle po mee terug hoor.. Haha