Dit is zo ongeveer mijn droomkeuken. Onze huidige keuken kan nog een aantal jaar mee, maar ik denk al hard na over wat ik daarna wil. Hij is mooi, maar voldoet niet aan mijn wensen (o.a. Niet praktisch door weinig opbergruimte). Beste optie zou zijn als we een stukje aanbouwen, maar dat gaat ten koste van de tuin en wil manlief niet. Ik zal even kijken of ik foto's heb, zijn dan van funda van toen we het huis kochten.
Wij hebben net een nieuwe keuken gekocht.. Deze wordt eind oktober/begin november geplaatst.. Bekijk bijlage 472596
Foto 3 Zoals je op foto 2 en 3 kunt zien zit er naast het aanrecht een deur, die leidt naar de garage, erg makkelijk omdat ik daar nu alle voorraden en apparatuur ed heb staan, maar daardoor wordt de oppervlakte die ik kan gebruiken om een nieuwe keuken te plannen wel kleiner
Wij zijn nu bezig om een keuken uit te zoeken... Zo moeilijk.. Het enige dat is heel belangrijk vind is dat we een Amerikaanse koelkast willen...een aparte koffie/thee bar en veel opbergruimte Verder is het erg duur vind ik... Iemand goede ervaring met verschillende keuken winkels?
Weer mooie keukens! Jammer Bloem heb je foto's gemist. Bosi vreselijk/belachelijk duur! Ik ben ook benieuwd naar ervaringen.
Ik kreeg de tip van een collega om naar Duitsland te gaan! Haar ouders hebben daar exact ddezelfde keuken uitgezocht als hier en scheelde maarliefst 4000! Bijv bij Ardland, net over de grens. Spreken ook Nederlands zelfs. Service is top, alleen een stukje rijden wel.. Wij moeten volgend jaar een keuken uitzoeken, maar gaan toch zeker wel daarheen. Mijn zus heeft hier hun keuken besteld en in Belgie het natuurstenen werkblad. Scheelt ook erg veel!
Wat een mooie keuken! En goed om jullie oplossing voor de afzuigkap afvoer te zien. Dat ga ik onthouden. Wij zijn ook aan het puzzelen voor een nieuwe keuken, en dat was een terugkerend vraagstuk. Bedankt!
@ Ilona Keukenconcurent? Wij hebben volgens mij dezelfde kasten en blad en oven en fornuis. Wel andere opstelling
Onze nieuwe keuken. Hij is daar nog niet helemaal af (tegels op de muur en de 2 barkrukken staan er nog niet). Gekocht bij en geplaatst door Kuchenland in Duitsland (Ekelhoff), écht een aanrader!
Ik haal de foto morgen trouwens wel weer weg. De keuken koste 11.000,00. De kraan is een Qooker, verder alle apparatuur van Siemens. Behalve het gas fornuis, dat is Boretti ofzo? De stopcontacten zitten in uitschuifbare dingen in het aanrecht.