Thnx.. We lijken er maar niet vanaf te kunnen komen. 4 januari staat het al een jaar te koop. Maarja, als je alleen al kijkt wat er in een straal van 100 m te koop staat.. Pff.. Antares: hij is idd erg mooi! Maar wel eerrugg duur!
jeetje wat zijn jullie keukens mooi (en opgeruimd!) haha wij hebben een huurwoning, dus een standaard keukentje. staat altijd wel afwas ergens viel me op dat jullie keukentjes allemaal zo opgeruimd zijn (of was dat speciaal voor de foto)
ghehe als je bij die van mij kijkt zie je gewoon afwas staan hoor! En rommeltjes enz....hie rnooit een leeg aanrecht helaas.....
hier ook werkelijk nooit. ben blij dat er een deur voor de keuken zit hahaha kan ik die mooi dicht doen
Ik heb het altijd ( op enkele uitzonderingen nagelaten ) netjes in de keuken. Heb echt een hekel aan troep. De afwas bewaren wij altijd in de afwasbak die staat in het gootsteenkastje. Ideaal! Hoef ik me er ook niet aan te irriteren.
De onze, net ingebouwd, Ikea en 4500 euro, veel voor weinig dus Nu, twee jaar later nog steeds dik tevreden.
Ik kan echt niet tegen rommel in de keuken. Heb nu een vaatwasse waar ik de gebruikte dingen meteen in zet. Maar eerst had ik een hele kleine woningstichting keuken, en daar waste ik zeker 3x per dag af
@ minyaweth & Tamale: waar blijft jullie meeting? ik zou wel even een keertje af spreken hoor gezellig in de speeltuin