Er komen mooie keukens voorbij! Hier zit een jaren 60 keuken in het huis, en ik vind het vreselijk, niet genoeg ruimte of wat ook en de planning was om hem te vervangen (ook al is het een huurhuis) maar nu we weten dat we binnen een jaar verhuizen doen we het er maar even mee.
Hier onze keuken, erg simpel zat er al in toen we het appartement kochten. Bekijk bijlage 113525 Maar al we eindelijk eens mogen verhuizen *zucht* hoop ik net zo'n keuken te hebben als Lynnes!! Mooi zeg en idd voor weinig, ben blij te horen dat je tevreden bent over ikea
Bekijk bijlage 113531 Onze keuken. Hij zat er al in toen we hier kwamen wonen. IN het hoekje dat je niet ziet zitten de koelkast en de diepvries. Alles is inbouw trouwens Volgend jaar is de planning om deze te vervangen.
Ook bedankt, het voordeel van de Ikea is dat je je keuken zo kan maken als je zelf wilt. Enige wat ik zou veranderen is nog een paar lades erbij voor voorraad, maar dat is eigenlijk makkelijk te realiseren aangezien je t in losse delen kunt kopen. En ja Ikea, heb er superveel vandaan en over alles heel erg tevreden!! topwinkel. Werk je bij de Ikea toevallig?
Hier onze keuken,heeft hubbie helemaal zelf geplaatst in 5 dgn incl de nieuwe muurtegels. Bekijk bijlage 113538
Ook een ikea fan! Hier ook! Wij hebben onze keuken ook van de ikea voor nog geen 3500 euro. Inclusief alle apparatuur etc. Ben er ook dik tevreden over..
En het deel waar de koelkast en oven in zitten. Bekijk bijlage 113544 Ook wij zitten in een huurhuis maar vanwege de storm afgelopen july hebben wij een nieuwe keuken moeten plaatsen omdat de oude flink beschadigd was. Ben er heel erg blij mee
Na het zien van al die keukens kan ik ook niet achterblijven. Ik hoop dat mijn keuken te zien zal zijn. Ik heb nog nooit een foto geplaatst.
En dan nog een laatste foto. Zoals je ziet is ons huis nog niet bepaald af... En zoals je ook ziet wij hebben een open keuken, ik hou er echt van, lekker gezellig met vrienden!
Haha nee maar kom er heel vaak en we hebben er veel spullen van, ideaal en goedkoop! En we hebben al een paar keer bij de keukens zitten spieken dus ben blij een positief verhaal te horen
ff offtopic @Tamale, ook nog niet verkocht dus zie wel dat jullie alles gewit hebben inmiddels hihi wij ook