Ja vooral dat het goedkoop is, vind ik een pluspunt, zo kun je nog eens van interieur wisselen voor niet te veel geld zeg maar. Als je bij vestiging Amsterdam bent moet je bij de keukens naar Linda vragen, die heeft ons ook geholpen en echt super geholpen met ontwerpen enz. topverkoopster!
Thx voor de tip! Aangezien we in zuid-holland wonen gaan we meestal naar Delft maar voor een keuken wil ik best wat verder weg Maar goed eerst ons huis nog zien te verkopen pfff. Hebben jullie hem ook laten monteren door ikea?
Ik vind de Ikea keukens ook geweldig!! Heb er al verscheidene gezien bij vrienden en kennissen, en ze zijn echt enorm hip, praktisch en goedkoop! Wij willen ook graag een nieuwe keuken, en willen eerst bij Ikea kijken.
ff een vraagje voor de mensen met de ikea keukens. Hebben ze bij de ikea ook bijpassende keuken tegeltjes? of moet je die ergens anders kopen?
Nee we hebben hem zelf door een bedrijf laten plaatsen, kosten bijna 1400 euro maar nooit!! een rekening gehad.. En aangezien we slapende honden niet wakker willen maken...
Ikea heeft sinds kort wel tegeltjes bijpassend idd, maar die van ons hebben we bij de Karwei gekocht, en ik vind ze er zelf super leuk bij staan. Wat niet veel mensen doen is een rvs rand aan de voorkant van t blad laten plaatsen, zoals je op de fotos bij ons kunt zien, dit komt terug in de plaat achter t fornuis en de accesoires en handvaten. Geeft t nét die luxere uitstraling.
Bedankt! Ik ben op zoek naar meer voorbeelden. Ook naar keukens met een bar als afscheiding tussen keuken en woonkamer!