Ik begreep dat morgen of overmorgen de Ramadan weer begint. Ik wil iedereen die eraan deelneemt sterkte/succes wensen en ik heb er enorm veel bewondering en respect voor! Zeker met deze warme dagen!
De Ramadan begint zaterdag inderdaad. Heel attent van jullie! Voor de vastenden onder ons; succes! Ik sla dit jaar over omdat ik in mijn laatste maand zit van de zwangerschap dat wordt 30 dagen inhalen haha.
Ik ga vasten! Stop alleen wel wanneer het niet gaat dit ivm de combinatie borstvoeding en 6 weken zwanger.
Dankjulliewel heel lief van jullie♡ Ik ga vasten en bekijk het per dag hoe ik me voel als het echt zwaar word vast . Ga ik 1 dag eten en 2 dagen vasten. Maar ik ga er helemaal voor.
Doe ook weer mee dit jaar maar ook voor mij geldt ook ik kijk hoe ik me voel gaat het niet dan wordt het ook 1 dag eten 2 dagen vasten en gaat dat ook niet dan is het tenminste wel geprobeerd en heb ik wel mn best gedaan Dames dankjulliewel!! Zusters een zeer fijne en gezegende ramadan toe gewenst dat Allah swt je vasten zou accepteren en je zonden zal vergeven
Mag ik vragen wat swt betekent? Meiden een fijne Ramadan gewenst. Hopelijk wordt het niet te heet weer.
Swt staat voor Subhanahu Wa ta'ala oftewel in het NL geprezen en verheven is hij en voor de profeet Mohammed vzmh heb je het ook nog dan zeggen ze dus vzmh erbij en dat is de afkorting voor vrede zij met hem
Lief! Dames allemaal een gezegende ramadan gewenst. Moge Allah soubhana wa ta3la onze vasten accepteren.