@Dniise/muis26, dat rokje met blousje heb ik toevallig ook besteld dit weekend! Muis26, het is van dirkje! Onze mooie dame, foto is gisteren genomen! Helaas is de foto een beetje bewogen.
Wij hebben echt dezelfde smaak geloog ik. Ik heb em ook besteld. Samen met dat polakadot setje van dirkje
Hier mijn ventje. Helaas een wat oudere foto. De recente foto's staan bij mijn man op de laptop..Deze foto is ongeveer een jaartje geleden genomen;
En hier m'n meisje, foto is van dezelfde periode als de foto van Milan, dus al iets ouder, maar ze is niet heel veel veranderd
Daatje; -Kopiëer de URL vanuit de eigenschappen van je foto op Mijn Album -Klik op "plaats reactie" -Scroll een stukje naar beneden, naar "beheer bijlagen" *klik* -Kies voor "Bestand uploaden vanaf een URL" -Plak de URL daarin en klik op "uploaden" -Sluit het venster -Nu kun je nog een begeleidende tekst in het "plaats een reactie veld" opschrijven en daarna reactie versturen. Als het goed is, staat je foto dan op deze pagina Op deze manier kan er maar 1 foto per bericht geplaatst worden.. Overigens hoef je niet eerst te uploaden, je kunt ook kiezen voor de optie "bladeren" en kun je de foto zo van je computer plukken.
Ik zie dat van mijn eigenschappen foto nergens staan als ik op de foto klik en vandaar de foto kopieer dus de url code pak dan zegt hij foutmelding omdat het bestand te groot is Liefs
Als op mijn album op je (grote) foto staat, klik je op je rechtermuisknop. Helemaal onderaan staat "eigenschappen", daar klik je op. Dan selecteer (maak je blauw) je de jpg code die achter "adres (URL)" staat en kopiëer die dan. Dìe regel plak je dan op de daarvoor bestemde plaats in je bijlagen...
dankje voor je hulp maar ik heb het precies zo gedaan zo als je zij en dan accepteerd hij hem nog niet hij geeft een foutmelding Liefs
En als je nu eens "bladeren" probeert en de foto direct van je computer af te nemen? Dus dezelfde foto die je naar mijn album hebt geupload, nu direct in "bladeren" zetten?
@Sidmick haha ook alweer hetzelfde gekocht! Ik heb er het zwart geruite setje bij, die is echt voor als het erg warm is.