Mijn jongste 3 kids...de meiden zijn bijna 16 en mijn jongste zoon bijna 17.(allemaal volgende maand jarig.)Zoon was trouwens grieperig hier en dat is te zien.Arm joch heeft zulke kringen onder zijn ogen hier.
De meiden toen ze nog klein waren.(ze zijn nu bijna 16) Het is een 1-eiige tweeling in spiegelbeeld.Ze lijken erg veel op elkaar maar de 1 is nu wat zwaarder en nu zie je ineens het verschil.
Wat een leuk topic om door te bladeren zeg, @ Nessy: Wat tof, zoveel kinderen! Leuk! PS Je ziet nu idd verschil tussen je dochters, vroeger niet
@Female...ja raar he? Vroeger zag je duidelijk dat het om een 1-eiige tweeling ging maar nu niet meer.Komt niet alleen door het gewicht maar ook doordat hun haar iets anders is geknipt is en de ene wat meer coupe soleil erin had en ze doen echt niet meer dezelfde kleren aan. Vroeger kreeg je huilbuien en boosheid als ik ze niet hetzelfde kleren aan deed.Iets wat ik me had voorgenomen nooit te doen.Maar ja...
wat een ontzettend leuk topic en een ontzettende schattige kinderen hebben jullie allemaal. ik hoop binnenkort ook ons eerste kindje te komen showen