@Monkeylove, wat een gave schoenen van je jongste zeg!! Nikes? En jou oudste lijkt op die Olsen twin maar dat is al vaker gezegd.. @Vruchtje, ik ben fan van HM. @Aura, heb je eigenlijk een vlindersite van Sterre? Haha, nou die ogen zijn erg verleidelijk want hij weet nu al hoe hij ze moet gebruiken tegen ons.
@ MissZuilen....nee heb geen vlindersite...wel zijn we nu bezig om een site te maken voor deze kleine en daar komt dan ook een aparte pagina op voor ons Sterretje....zodra deze af is zal ik de link in het kopje sites plaatsen hier. @Nathalie...jij bent ook niet slecht in kindjes maken....stuk voor stuk plaatjes zeg!
Foto van mijn kids staan in mijn album. Ik wil er best 1 van Thijs* laten zien maar dat kan shockerend zijn misschien dus doe ik het niet. Wil je hem zien dan moet je in mijn album kijken
@Dees...heb oook in je album gekeken....Ziet hier nu zo hard te huilen....niet omdat het schokkend was ofzo...maar juist prachtig en ontroerend...je 2 mooie kereltjes naast elkaar......zo lief naar elkaar toe....
ik heb ook even gekeken, het is dat ik op mijn werk zit... maar ik probeer heel hard om het droog te houden! Wat een mooie foto! Heel veel liefs!