Bekijk bijlage 85062 Gianna de denker..... zo zit ze meestal, heb een echo waar zo ook zo zat met haar handje! heerlijk kind!
Bekijk bijlage 85071 in de box...met haar elvis kapsel! haren worden alleen maar langer denk niet dat ze nog uitvallen
@ Snoopy: Jouw zoontje is half ???? (somalisch gok ik....maar kan er ook totaal naast zitten ) Mooi koppie! @ Veronique: wow Joshuah heeft ook een mooi koppie zeg! Nog een paar jaar en dan staan er horden meisjes voor de deur vermoed ik... Hier mijn zoontje:
Muppeke alweer een stuk groter @Eva1983, wat is Aimar alweer groot geworden zeg! Wat een lekker ondeugend koppie
@ Eva1983: Thnx meneer heeft nu al indruk gebracht bij de meisjes op zijn school haha hij gaat zijn vader achterna @All: wat een leuke en mooie kindjes allemaal!
Wat een schattige kindjes allemaal. hier een foto van mijn zoon van 3.5 (laten maken bij de albert heijn) Bekijk bijlage 85853
Wat een heerlijk jochie joh kan dalijk zo de modelle wereld in Dit zijn die van mijn: Andy 6 jaar samen met mij finale WK