Sorry maar moet het even kwijt hihi. Sta nog na te stuiteren. Ik werd gister gebeld dat ik op sollicitatie mag komen!!!! Na 6 jaar mag ik eindelijk een keer op sollicitatie voor 24 of 32uur. Het heeft natuurlijk niet te zeggen dat ze me aannemen maar ik ben allang blij dat ik eindelijk eens gebeld ben en mag komen. Moet nu alleen nog even in spanning wachten tot 12 juli vanwege vakantie. Omdat ze allemaal 1 voor 1 op vakantie zijn vandaar de late afspraak. Maar ik heb er nu al heeeeeeeeeel veel zin in. Hoop zo dat ze me aannemen!! Dan hebben we eindelijk 2 lonen, kunnen we eindelijk eens de kinderen echt wat nieuws geven, hun slaapkamers doen, een weekendje weg of vakantie (volgend jaar dan he haha)....en niet te vergeten me rijbewijs die ik als eerste wil halen. Zou super zijn als t kan. Ga mezelf natuurlijk nog niet helemaal gek maken, maar ik hoop stiekem wel dat ze me kiezen hihi....... sorry maar moest het gewoon even kwijt!
gefeliciteerd! Het is helaas altijd maar afwachten of je op gesprek mag komen... Hoop voor je dat ze je aannemen! Heel veel succes alvast!
Dank jullie wel meiden! @ Female verkoopmedewerkster bij de A.... weet niet of de naam hier geplaatst mag worden?
Super, heb wel eens topics gelezen waar ik las dat je nooit uitgenodigd werd! Dus dit is al goed nieuws! Succes!
dank jullie wel! Ja ik ben al jaren bezig met solliciteren maar nooit werd ik eens gebeld. Nu kreeg ik na 1 dag al te horen dat ik op gesprek mag komen. Hoop zooooooooooooo dat ze me aannemen maar goed dat is altijd afwachten!
kan me voorstellen dat je met alleen al de uitnodiging heeeeel blij bent! goedzo meid en hopen dat je aangenomen wordt!!!
dank jullie wel meiden! En ik hou jullie zeker op de hoogte. Mocht ik wel aangenomen worden dan loop ik de hele dag te stuiteren haha....