Ik vind de tattoo in je album ook heel mooi ! En het beeldje van Luuk en Thijs dat deze maand in de kinderen staat vond ik ook heel mooi
Nogmaals, het gaat dus niet om babykamers, maar om kinderkamers, met juniorbed etc. Ik ben erg benieuwd naar wat voor 'andere' meubels daar dan instaan aangezien ik voor de 1e een grote kamer wil maken en de 2e de babykamer krijgt. leuke kamers amber, wow 3 kindjes ook super leuk lijkt me.
geeft niks, alleen de babykamer hebben we al, ik kom alleen niet uit de vervolgmeubels, normaal hadden we dus alleen een juniorbed hoeven kopen en dan het ledikantje naar zolder, maar die gebruiken we nu dus en heeft mijn oudste niks
Ik heb geen foto voor je maar als je een middagje bij Ikea gaat rondneuzen dan zul je vast hele leuke ideetjes opdoen. Of de catalogus bestellen? Ik vind zelf dat ze daar altijd leuke, aparte, kleurrijke dingen hebben voor jong en oud : ) en nog betaalbaar ook! (lijkt wel of ik reclame aan het maken ben) Succes!
hebben gisteren een peuterbeed gekocht en als die staat komik een foto showe . ben super trots op der prinsessenkamertje
ik wil inderdaad langs de ikea, is het wel kwalitatief goed spul? ik ben erg benieuwd naar de kamer lovewinnie
Het babywiegje waar onze kleine in komt te liggen komt van Ikea, het is 20 jaar oud... heb er zelf ingelegen! Na mij nog 5 kindjes... en nog in perfecte staat...
we gaan vrijdag het bedje in elkara zetten want de matrasjes waren op die we willen hebben wij zijn ook bij de ikea geweest en hebbeneen compleet bed inc matras en lattenbodum voor 180,-. het is een super gaaf roze bedje en hij staat niet op de site helaas. hij is van hout dat roze is en kunstof sierpootjes eronder. het merk is mammut. we hebben er ook het bijpassende stoeltje in het roze bijgepakt z.n kunstof krukje die ze helemaal geweldig vind en een klamboe met allerlei kleurtjes. vrijdag komthet matras binnen en wordt ook het bedje in elkaar gezet. in de winkel bleef ze er braaf en verbaast inliggen kijken hoe ze dat thuis gaat doen. der kamertje is verder 1 muur knal roze en daar komt der bedje tegen aan. de andere muren zijn wit. kast etc zijn versierd met meidenstickers van elfjes, vlinders en bloemen. gordijnen van prinses en verder roze beddengoed natuurlijk van prinses. het is echt een prinsesen kamer en kom zeker een foto plaatsen als ie klaar iis. over eentijdje wil ik ook de bijbehorende commode kopen dit is de commode die ik nog wel halen en bedje is ook helemaal zo licht roze ende poten rood
Er bestaat al een soortgelijk topic. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=39071 Vandaar dat hier een slotje op komt!
Mijn mede-mod. wees me erop dat dit over kinderkamers gaat, en niet over babykamers. Ik verplaats deze naar peuter/kleuter! Heropend dus!