Ikea heeft hele goede spullen hoor! Bed van Lieve komt er ook vandaag en het is een prima bed! Affijn,mn hele huis is zowat van Ikea haha
Tymen heeft ook een nieuwe kamer gekregen in het thema Cars. Hij heeft alleen nog geen groot bed, daar vond ik hem nog wat te jong voor. Foto's staan in mijn album.
http://www.juniorpark.nl Daar op Juniorpark exclusieve klikken en dan thema 'New England' dat word de nieuwe kamer strakjes in ander huis van onze kleine
o hier is het topiv gebleven. kamertje is af en hier de foto. ben er erg trots op. aan de linkerkant staat nog een commode met prinsesen stickers en ook een kledingkast
Wij hebben ook laatst een bed bij de ikea gehaald en het is gewoon goed spul hoor (anders was Jan er echt niet mee accoord gegaan ). We hebben een halfhoogslaper die aan 2 kanten beslapen kan worden, hij staat nu op de laagste stand (zie album) en omdat ik niet handig ben met stoffen hebben we er een tentje bij gekocht. We hadden er een lattebodem bij gekocht maar dat bleek niet nodig want dat zat dus al bij het bed. Kylian is er een paar keer uitgerolt en nu heeft Jan er een plank voorgemaakt dus het rollen is afgelopen Foto's staan in mijn album, Groetje sAnita
dat kamertje is echt leuk! ben zo dol op witte meubeltjes. Neem je het kajuit bed of het gewone ledikant?
Ik neem de gewone ledikant is net iets stoerder. Ook als hij ouder is vind ik het kajuit bed niet meer zo leuk. ( het is wel een heel leuk bed en erg handig qua opbergmogelijkheden ) Het is wel jammer dat de kamer zo duur is maarja dan heb je echt wel iets unieks he Ik houd ook zo van witte meubels! hebben we nu ook voor hem
Hier vorige week een Diego kamer gemaakt, geen spullen voor te vinden, maar gelukkig is daar internet en hebben wat kunnen vinden ! Op deze muur naast Diego wil ik nog graag de tekst van het liedje van de tv serie schrijven. ( Midden in het oerwoud, waar wilde dieren zijn enz. ) Weet alleen niet hoe want ik heb geen projector. Tips zijn dus welkom. De rest van de foto's staan in mijn album, die mochten er niet meer bij.... De rode bakken moet ik nog vervangen voor blauwe want die passen er weer beter bij en kosten bij ikea gelukkig maar 0,79 dus dat kan nog wel. Mijn zoontje heeft ook een dun kussen. Is een Zeeman kussentje van Cars en hij is er helemaal gek mee. Soms moet tie gewassen worden en dan heeft hij er ook nog eentje van Pooh ! Groetjes Monique Ps ik had mijn kamer eerst bij het kussentopic neergezet....
Ik heb helaas nog geen foto's van Quinn zijn kamertje maar een foto van zijn bedje staat in mn album. Heb het op marktplaats gekocht en er een nieuw stevig matras in gekocht Verder heb ik een kledingkast en een grote ladenkast die als commode dienst (van Ikea)
Leuk topic dit! Even een vraagje, voor welke afmeting gaan/gingen jullie voor je peuter? Want een echt juniorbedje is kleiner toch? en tot hoe oud liggen ze er dan in ( bij een juniorbedje )? Wij gaan volgend jaar naar ons eigen nieuwe huis verhuizen en Jorrit krijgt dan ook een peuterkamer. Groetjes MB2005.
MB2005, mijn zoontje slaapt in een juniorbed van Ikea (zie mijn album) en is vorige week 5 geworden. Hij kan er nog wel een poosje in hoor ! Geloof dat het bed 1.60 is. Volgens mij verkopen ze deze bedden niet meer want ik zie hem niet meer staan op internet. Groetjes Monique
Ik heb er 60 Euro voor betaald. Dit soort bedjes staan regelmatig op marktplaats. HEb best eent ijdje gezocht en als je ze ziet moet je gelijk mailen want ze zijn erg gewild! Moest er wel een dik uur voor rijden, maar vond het absoluut de moeite waard!
Ik heb voor Amber een Dora kamer gemaakt. Ze vindt het helemaal geweldig! Nu wil ik nog een peuterbedje met een leuk dekbedovertrek van Dora en dan kan het ledikantje naar de babykamer! De foto's van de Dora kamer staan in mijn album! Liefs Tumtummetje
hoi als ik het goed heb begrepen wil je heel graag weten wat er zoals in een peuter/kleuter kamer komt te staan. onze dochter slaapt nu net 2 maanden op haar nieuwe kamer die 4 meter bij iets meer als 4 meter is. hierin staan alleen haar peuterbed, en een kledingkast. we moesten zelf ngo een wandje plaatsen omdat wij voor onze kamer een vaste kast hebben gemaakt, in die wand hebben we een nis gemaakt waar haar spulletjes in staan. ze is nu op eenleeftijd gekomen dat ze haar zelf wil gaan aankleden, dus een commode is niet meer nodig. heb er voordat ze er sliep wel moeite mee gehad dat ik geen commode daar had staan, maar nu ze er eenmaal slaapt mis ik de commode helemaal niet. vinden het zelf een super resultaat. met dank aan mijn handige mannetje anita voor foto's verwijs ik jullie naar www.jildouenbaby.beebiesite.nl kan ze hier namelijk neit uploaden want ze zijn te groot.
@ familieveenstra: wat een mooie kamer heeft jullie dochter. Mag ik vragen waar je de bloemetjes opbergton hebt gekocht?
@ amalia1 heb hem via een kinderkledingbeurs gekocht, zulke dingen verkopen ze volgens mij ook wel bij de leenbakker of de jisk. we hebben er ook een hang(geval) van, daar kunnen kleren/knuffels en dergelijke in. alleen moeten die nog opgehangen worden. bedankt voor je compliment op de kamer. anita