Show je kinderspeelhoek!!!!!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Sjaam, 19 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland
    Hallo,

Ik ben op zoek naar ideeen voor een kinderspeelhoek voor mijn dochtertje. Ben me nu aan het orienteren en ben erg benieuwd hoe creatief jullie zijn geweest.

Dus vandaarrrrrrr Show je kinderspeelhoek!!!!!!

2. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

3. namya

namya Niet meer actief

die van mijn zoon is niets bijzonders, een speelkleed op de grond, twee witte speelgoedkisten, een stoeltje, een loopauto en een speelgoedgarage

niets inspirerends vrees ik

4. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Wij hebben een speelwoonkamer. ;) Ik heb een plastic speelhuisje in de woonkamer staan en tussen de eettafel en de dvdkast staan een aantal van die halfopen plastic dozen en een ton vol met speelgoed. Ook staan daar de dingen zoals haar activity table, haar loopschaap, loopbus en blokkenkarretje en dan nog wat los spul dat ik niet meer kwijt kan. Zodra ze wakker is zet ik de boel een beetje uit elkaar en kan Kyra pakken wat ze wilt hebben en ik kan de hele dag de hinkstapsprong oefenen tussen de speeltjes door.

5. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    wij hebben een keukentje naast de tv staan daar waar het net tussenpast... een klein tafeltje met stoeltjes waar haar boekjes liggen en daaronder een mand met allemaal los speelgoed.... de speeltjes van mijn jongste liggen in de box aangezien ze daar altijd heerlijk kan spelen... verder hebben wij een apart kamertje achter de woonkamer zitten waar een tv staat en een grote bank en alle blokken en de kiekeboetrein... andere dingen zoals kleurspullen heb ik opgeborgen want ze weet anders van gekkigheid niet waarmee ze moet spelen... zo af en toe wissel ik het af met wat anders... maar het is zulk mooi weer de laatste weken dat ze eigenlijk veel buiten speelt....

6. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Wij zijn van plan om onze schuur van 6 meter om te bouwen tot speelhuis/schuur! ons huis is niet groot en alles lijkt gewoon op ons af te komen. Heb twee meiden.. Dus dacht echt aan felroze zaken. Als in troontjes, spiegel.. enzo..... is een best project maar goed.. we proberen het;)

7. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Ik vind die speelhoek van Lyndsey Pfaff wel mooi voor Bruce en Fay :D Zelf heb ik nog geen speelhoek, komt nog!

8. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

hier ook in feite de hele woonkamer, ze heeft een houtenspeelgoed kist(overvol) met daarvoor een sneeuwitje kleed en een voedingskussen erop.
    en in de andere hoek staat een stoeltje(woezel en pip) en een loopauto en blokken wagen, en onderin de tv kast staat haar mandje met boeken.

ik ben opzoek naar een leuk speeltafeltje

9. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik heb wel eens iemand gezien die van 3 dikke platen een 'eigen' plekje had gecreeërd met raampjes die uitgezaagd waren etc, vond ik een erg mooie oplossing, maar dan moet je wel een beetje ruimte in je huis hier voor hebben.

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Inmiddels stromen de bakken over van speelgoed. Helaas nog wel steeds dezelfde kale muur ( iemand tips ? )

11. Amfy

Amfy Niet meer actief

een leuk canvas doen door de kind zelf beschilderd? (altans door de oudste?

12. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
  13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Bedoel je dit voor mij ?
    Zie Levi (19 maanden) nog geen mega canvas doek schilderen ;)
    maar wel een leuk idee

14. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Dit is de (behoorlijk roze:D) hoek van mijn dochters;)

15. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    en nog 1;)

16. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    om t af te leren:D

17. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    wow, ik wou dat ik zoveel ruimte over had in mn kamer om zoiets te maken.

18. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    wij hebben de zelfde kasten staan als kaatje 85 haha lang leven de ikea.
    Er staat een speeltafel met stoeltjes een 2x een wiegje kinderwagen een poppenstoel er ligt een grote speelmat op de grond/ Daan speelt altijd aan de grote tafel heeft doet hij al heel lang veelt hij veel leuker denken we. al het speelgoed staat hier wel achter de bank en aan de salon tafel mag niet gespeeld worden.

19. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik heb alleens bij iemand anders dat hekwerk ook gezien. hoe kom je daaraan sab?

20. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Wij hebben beneden een kantoortje daar gaan we een speelkamer van maken :D

Deel Deze Pagina