Wie weet toevallig of er ergens regio Midden Nederland as woensdag een bezoekje van Sint en zijn Pieten gepland staat? In een winkelcentrum ofzo? Ivm andere afspraken kon mn dochter vandaag cq gisteren niet naar de Intocht en het jaarlijkse bezoekje aan ons winkelcentrum volgende week, moet ze ook missen ivm haar eigen verjaardag. En ze vindt het zo leuk! Woensdag heeft ze studiedag dus dacht ik 'we gaan op stap' en het zou leuk zijn als we dan heel toevallig daar een sinterklaas tegen zouden komen Wie weet iets? Regio Hilversum/Amersfoort/Ede etc..
Oh leuk, dat is wel goed te doen. Is er beetje te parkeren daar? Ik ben er al een paar jaar niet geweest. Nog steeds gratis parkeren of intussen betaald?
Gratis parkeren, heel veel nieuwe leuke winkels.! Ik woon in het centrum maar ga altijd naar Overvecht 😄, heerlijk daar!
Nog tips om ergens te gaan lunchen? Dan gaan we eind van de ochtend vast heen, dan lekker even ergens lunchen en dan de intocht van de Sint. Dan zijn er dus al voor de grote drukte als t goed is