deze hebben wij ook besteld (ook in het zwart!) hij wordt in week 49 geleverd strax word ie gepimpt met of roze of blauw...
Mijn kinderwagen, een mutsy transporter! inmiddels over na de wandelwageninzet! maar hier op de foto nog niet, in dierentuin Emmen diep in coma (oeps op zijn kant)
Deze hebben wij alles wat op het plaatje staat alleen hebben we nog de voetenzak die bij de maxicosi pebble hoort Kan niet wachten totdat de kleine man eris als we een meisje kregen hadden we de Paars/Roze versie genomen heb ik net ook hier voorbij zien komen bij MissT (Quiny Buzz 4)
ja was er wel happy mee, alleen had in somige winkels wel dat die voorwielen niet helemaal lekker mee gingen, verder TOP wagen.
Ik moet wel ff een beetje gniffelen ... en ach ja ik ben dan niet Ninja of Anneke maar weet wel het antwoord op je vraag. Dat is de wel bekende Bugaboo Cameleon ...
Thx, was ook helemaal weg van die kap! Dat was al 1 reden waarom ik een bugaboo wilde haha! Je kunt hier de kap nog beter zien, zit zeg maar een hele turquoise rand omheen en aan de binnenkant ook nog. Vind turquoise een hele leuke kleur dus wilde dat ook graag in het kamertje terug laten komen en nu ook in de kinderwagen
Dank je... Ik ga ook even kijken!! Ben niet van plan om te kopen.. maar als ik een hele mooie tegenkom...dan weet je het niet natuurlijk!
Ik heb de easywalker duo in lime groen. Ontzettend fijne wagen! Helaas geen leuke hebbedingetjes voor te vinden
Ik heb idd de bugaboo cameleon een hele fijne wagen!! De eerste foto was trouwens niet groen maar zand kleur alleen op de foto is het net groen komt door de rolgordijnen haha