wat ontzettend leuk om al die verschillende wagens te zien! er is zo veel keus en zijn zo vele mooie handige wagens! hier de bugaboo donkey black en roze. rede dat ik deze wagen gekocht heb, is dat hij ook als enkele wagen kan. ik had eerst de zoom abc design, ook een prachtige wagen maar omdat die alleen als duo wagen kan, en niet in onze auto paste, weer verkocht.
Die hebben wij ook! Maar dan in het paars! Was er meteen verliefd op, rijdt heerlijk en een hele mooie prijs, met alles erop en eraan en een maxi cosi en luiertas. Vriendlief durft er wel achter te lopen hoor, het staat hem prachtig Nog 4 weekjes geduld, dan krijgen we hem geleverd!
Wij hebben de Bugaboo3 'Sahara' gekregen!!! Is alleen nog niet uit maar in december zijn we een van de eersten!
Deze Joolz met sterren is prachtig, maar ik schrok van de prijs Maar goed, geen 1 Joolz is goedkoop natuurlijk.
Een joolz day in het zilver met een zwart frame. Hier een foto van de wandelwagen, heb uiteraard ook de bak maar krijg hem nu even niet geüpload Ben er heeeeeeel blij mee!
Als je die wil, ze zijn ontzettend duur, maar er zijn er ook maar 400 van. Wij zijn uiteindelijk voor een andere gegaan, wel een Joolz.
Wij hebben de phil&teds promenade En nu het kouder is heb ik voor de reiswieg een rood winddekje. (hoop dat ie foto mee upload via telefoon)
Wij hebben de easywalker sky. Een driewieler wilde mijn vriend graag en ik vind het belangrijk dat de wagen ook fijn over het strand of in het bos loopt ivm de hondjes. Via de ING-rentepunten ook nog eens gunstig geprijst. https://rentepunten.ing.nl/display/000/511/126/5111266.jpg Andere voordelen, grote bak (matrasje 80 cm) en makkelijk inklapbaar.
Onze wagen . Waarom we voor deze wagen hebben gekozen: compact op vouwen, licht, wendbaar, hoog, grote bak, mooie wagen (vinden wij). Ook manlief is er enorm trots op en kan niet wachten tot hij erachter mag lopen . Nadeel vind ik het kleine boodschappenvakje, die is met de regenhoes erin al bijna vol. We hebben er wel het xl-boodschappennet bij gekregen. Het zitje en de voetenzak de erbij zaten liggen bij mijn ouders op zolder.
@Arual, hoelang was de levertijd bij deze wagen? Onze wagen (in Parrot Blue) heeft nu 12 weken levertijd, viel mij best wat tegen...
De lime groene Quinny Buzz uit 2008. Deze hebben we ook voor onze zoon gebruikt en ik vind het ideaal. Licht onderstel, makkelijk hanteerbeer, klein in te klappen en goed in hoogte verstelbaar. Daarbij vond ik dit gewoonweg de mooiste. We hebben nu wel een luchtband als voorwiel, dat is wel praktischer. Ik zou hem zo opnieuw kopen en waarschijnlijk ook weer deze kleur. Bekijk bijlage 286503