Wij hebben afgelopen weekend de Mutsy Evo besteld. Al iemand ervaring mee en ook tevreden met de lichte kleur?
Wij hebben precies dezelfde, ook in die kleur. Ik vind het een hele fijne wagen, is licht, rijdt lekker. Ben er heel blij mee. Ook met de kleur, ik wilde juist een lichte kleur en geen donkere.
Dat klinkt handig. Ik ga vrijdag denk even ook bij de babypark kijken wat ze hebben. Het mandje eronder past best veel, maar ik vind het niet handig om er bij te komen, je moet helemaal op de grond gaan zitten zowat (niet handig met een lage broek )
Ik vond hem in de winkel ook makkelijk met een hand te besturen en dat is wel makkelijk met een hond. Is het ook goed schoon te houden?
Wij hebben deze al 16 maanden in gebruik met nog een extra grote mand eronder! Geweldig. Alleen wordt de bekleding wel snel vies maar met een sponsje en allesreiniger knapt de bekleding dan weer op.
Om eerlijk te zijn is de wagen hier nog niet eens vies. Tijdens verlof heb ik de wagen toch bijna dagelijks gebruikt. Wel had het buurjongetje er een keer met een vies handje aangezeten, maar dat hebben we direct weggepoetst en zie je niks meer van. Met één hand sturen gaat prima. Ik heb een haak aan de duwstang, waar je tassen aan kunt hangen. Soms hangt daar een hele bult en kan ik er niet goed helemaal meer achterlopen, dus loop ik er half achter / half zijkant en stuur dan met één hand. Gaat perfect!
@Hanneke Ik heb in het mandje de regenhoes van de maxi cosi en van de kinderwagen zitten. Ook een kleine paraplu en de adapters van de maxi cosi Dan zit hij al aardig vol. Ik gebruik die clip dagelijks. Ik hang hem vlak bij het handvat en hang er tassen van bijvoorbeeld AH aan. Hij geeft geen krassen. Kan op alle kinderwagens trouwens luvion hook heet hij volgens mij
Wij krijgen m in het zwart. Mijn man wilde perse een zwarte. Ik had graag dezelfde kleur als jullie gewild. Wij krijgen m pas halverwege januari. Ik kijk er nu al naar uit.
Wij hebben de maxi cosi mura 4 gekocht. Manlief heeft hem gisteren in elkaar gezet. Vind het zelf heel fijn (lijkt me in ieder geval, is nog niet in gebruik ) dat de wieg ruimer is dan gemiddeld. En er zitten grote, stevige banden onder. Dan kan manlief met de kinderwagen straks lekker met mij mee naar stal en kunnen we gezellig met paardlief buiten een rondje maken . Was voor ons wel een vereiste dat de wagen goed op ongelijke en onbestrate ondergrond goed meekomt. Dus ik ben eens benieuwd..
Hoi dames, Hier een Bugaboo Cameleon Neon aangeschaft. We twijfelden tussen de Mima Xari, Stokke en Bugaboo, maar de laatste werd de uiteindelijke winnaar.
We hebben toch de keuze gemaakt om de kinderwagen die we hadden te koop te zetten. We hebben de kinderwagen op marktplaats gezet en mijn schoonouders hebben een mooi bedrag mee betaald waardoor het mogelijk was een nieuwe wagen te kopen. De keuze heeft mijn man uiteindelijk gemaakt omdat de oude kinderwagen quinny buzz welke ook super mooi en goed was niet goed in de auto paste. We moesten verplicht de banden eraf halen en dan was het nog duwen. Nu hebben we de Transit in het zwart bij Babydump gekocht! Erg blij dat we deze keuze gemaakt hebben deze wagen is zoveel compacter en de smalste van alle wagens 57cm incl banden! Hij gaat goed in de auto en ook het zitje is in te klappen. Kwa prijs was het ook een mooie wagen we konden kiezen voor een maxi cosi (90euro) en een luiertas(40euro). Omdat we deze al hadden werd ons eerst een bon aangeboden voor een autostoel vanaf een jaar ook deze hebben we al, tweedehands maar perfect. Nu konden we voor de helft andere producten uitzoeken! We hadden nog wat spullen nodig super!! Ik ben er echt blij mee!! Iemand ervaring met de Transit?
Wij hebben de Transit in het grijs...onze dochter is nu 4 weken oud dus we hebben hem inmiddels volop in gebruik en moet zeggen dat ik het een hele fijne wagen vindt!! Wij hebben de eerste dagen wel zitten tobben met de maxi cosi eraf te krijgen dus terug naar de babydump en die hebben er even een goedje op gesmeerd en hij doet het nu super!! Dochter kreeg zowat een hersenschudding zoveel kracht moesten we zetten om dat ding eraf te krijgen
Die grote wieg is zeker heel fijn! En het is echt een terreinwagen; wij scheurden met gemak door blubberige bossen. Met de tweede op komst, zijn we nu sinds kort de trotse bezitters van een P&T promenade. Gisteren uitgetest en ik ben er erg blij mee. Maar door de bossen wandelen zit er waarschijnlijk niet in met deze banden heb ik al gemerkt.
Had je toch de donkey moeten nemen want daarmee lukt dat prima Maar ik vind deze wagen ook erg mooi, ook fijn dat je hem als enkele wagen kunt gebruiken en lekker smal. Wij waren alleen bang dat het niet leuk zou zijn voor het kindje wat onderin zit. Onze oudste begint al te mopperen als ze naar ons toe ziet en ze niets ziet. Maar anders was het ook deze geworden hoor, vind hem super mooi!
Paar pagina's terug had ik mijn Stokke Xplory 2013 geplaats. Nu hebben we ook de winterkit erbij gekocht.. Nogmaals foto's met de winterkit
@Lilaa, leuke wagen! heb hem toevallig gister ook aangeschaft in de kleur black melange, maar zonder winterkit. Beval in april, dus heb het dan niet nodig. Maar vond het ook zo leuk Kan niet wachten tot ik het kan gebruiken !