wij willen de Topmark toppi 2 gaan kopen ivm 2 kindjes vlak achter elkaar (nog geen 14 maanden) maar nu eerst ff onze andere wagens verkopen hihi Topmark Toppi 2 Zwart | Topmark Toppi 2 + GRATIS MAXI COSI CITI SPS | Baby-Dump
Wij hebben gekozen voor de Quinny Buzz 4 Electric Blue. Met een antreciete MC en een zwarte voetenzak. Voorwaarde was dat het buggy zit ook mijn kant op moest kunnen en dat ie vier wielen had. Zag eerst de Quinny Speedi wel zitten maar die heeft 3 wielen en het zitje kan niet mijn kant op.
Had hiervoor de Phil & Teds Vibe2 gekocht in 2012. Die heb ik verkocht, maar ontzettend veel spijt daarna. Want merk dat dochterlief niet zo heel lang kan lopen (mama houdt van lang en snel lopen)... Toen kwam de Phil & Teds Navigator uit en toen was ik wel verkocht. Heb hem gisteren besteld en hoop hem deze week binnen te krijgen... Heb wel lang moeten nadenken want het is veel geld, maar het troost dat ik hem ook als volwaardig single wagen kan gebruiken Wil geen ander merk meer dan P & T.