Zo trots op onze joolz day earth elephant grey. Heb een lakentje erin waar ik vroeger zelf nog onde gelegen heb. Kan niet wachten om wagen met baby te showen http://www.babymax.nl/media/catalog/product/j/o/joolz_earth_edition_elephant_grey_wieg.jpg.jpg
Bij ons staat de transaction mist grey te wachten in de babykamer boven tot ons prinsesje geboren wordt
Hier de bugaboo camelion niet een van de nieuwe,in het rood/zwart en een lichtblauwe nuna buggy. Nu willen we een duowagen liefst de donkey maar waarschijnlijk word het de easywalker duo.kleur licht er een beetje aan wat we kunnen vinden.
Bugaboo Bee Plus Denim 107 (nu met rode voetenzak ) heb het zitje inmiddels wel naar voren geplaatst. Had hiervoor een Stokke Xplory maar dat was zo'n groot onhandig bakbeest.. reed wel heerlijk maar heel onhandig voor in de auto. Heb de Bee gekocht toen m'n jongste 4 maanden was. Geen seconde spijt van gehad, hij zit er heerlijk in en klapt klein en makkelijk in. Hoef niet meer te pielen met een los zitje
Het valt me op dat er weinig mensen voor een Easywalker gaan. Ik vind het de allermooiste en handigste in ieder geval. Over een paar weekjes ligt mijn kippetje er in
De stylo in wit leren uitvoering En een donkey maar die gebruik ik amper rijdt minder fijn dan de bebecar