ohh ben benieuwd, ga het in de gaten houden, zon mand is wel ideaal heb de parasol ook besteld.. leuk!!
Das een echte inderdaad, ik ga m gebruiken als wiegje in de woonkamer... Heb voor het echt wandelen een duowagen van x adventure. Vind deze eigenlijk veel mooier, maar kon geen tweeling variant vinden via mp.
Awh oke maar je hebt hem nog niet in gebruik...(zie dat je nog zwanger bent..) Ik heb laatst iemand met deze wagen zien lopen en ik ben helemaal verkocht (de donkerbruine leren) Waarom heb jij deze gehaald als ik vragen mag? Want naast dat hij supermooi is moet hij ook andere voordelen hebben..
Ik vind deze wagen ook geweldig. Wij zijn naar babypark geweest en hem getest en toen kregen we twijfels. Hij is qua prijs even duur als de andere luxe kinderwagens maar toch wat minder stabiel. Wat mij vooral opvalt is dat heel veel mensen deze wagen na +|- 8 maanden verkopen op marktplaats. Wat de rede daarvoor is weet ik niet maar dat viel me erg op. Waar ik ook benieuwd naar ben is hoe warm het (leer) wordt als de zon erop schijnt in de zomer, wordt het niet heet en plakkerig. Hij is heel gaaf maar ik zou er wel even goed naar kijken. Ik twijfelde maar mn man heeft de knoop doorgehakt en voor de joolz day earth ( parrot blue) gekozen ook heel mooi. Succes met je keuze
Wij hebben deze van mijn ouders gekregen. Compleet met alle mogelijke accessoires. Mijn keus was eigenlijk op de Studio Gris van Joolz gevallen maar de stiksels op het handvat voelden niet prettig vond ik en ik zag ik in de winkel dat een aantal stiksels een beetje loslieten. Op basis daarvan toch voor de Earth Elephant Grey gegaan.
Wij wonen op zich niet klein of krapjes, maar hebben een kinderwagen van mijn schoonouders gekregen die daarvoor wel heel geschikt is. De Easywalker June! Zeer makkelijk wendbaar, klein op te vouwen en sowieso vrij compact. Heb er nog geen praktijkervaring mee, want onze dochter is nog niet geboren maar heb er hoge verwachtingen van
@sherry85 onze wagen heeft een kleine draaicirkel en is klein op te bergen. Wij hebben een quinny moodd. Zwart op zwart net als onze auto.
mutsy evo zwart frame met navy blue en tas van babymoov. ik ben er echt superblij mee. had hiervoor een bugaboo maar de mutsy steekt hem naar de kroon. vouwt alleen iets groter op.
Precies hoe wij er over dachten. Op internet vonden wij de studio gris zo mooi, maar in de winkel vonden wij deze ook tegenvallen. Dus wij hebben ook de elephant grey gekozen <3