Telefoon abbo nu verlengen of in december?

Discussie in 'De lounge' gestart door MamavanDaan, 19 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanDaan

MamavanDaan Bekend lid

27 sep 2009
    811
    141
    43
    Achterhoek
    Gisteren viel mijn iPhone op dd grond, het scherm is flink gebarsten.
    Ik kan al verlengen maar wilde afwachten wat de prijzen van telefoons gaan doen in december/januari.
    Iemand enig idee?
    Zal ik nu verlengen of nog 10 dagen wachten tot december?

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Als je die tien dagen makkelijk zonder telefoon kan, zou ik eventjes wachten..

3. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Is het normaal dat telefoons met abbo's in prijs worden verlaagd in december? Dan zou ik wachten. Persoonlijk zou ik geen 10 dagen zonder telefoon kunnen maar dat heeft ook met de zakelijke kant te maken (e-mail werk op telefoon).

4. MamavanDaan

MamavanDaan Bekend lid

27 sep 2009
    811
    141
    43
    Achterhoek
    Het scherm is flink gebarsten maar telefoon doet het nog. Lezen en typen gaat ook.
    Weet niet of het veel scheelt in december, was benieuwd of er bijv. iemand was die een telecomwinkel werkt. Misschien heeft die een idee van aankomende aanbiedingen.

5. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

11 feb 2013
    973
    0
    0
    ik werk in de telecom (geen winkel) maar wij horen aanbiedingen vaak pas 3 dagen van te voren hoor.

weet je wachten kan altijd alleen heb ik niet het idee (als gewone consument) dat de prijzen dan naar beneden gaan volgens mij pas in januari als we kerst enzo gehad hebben

6. MamavanDaan

MamavanDaan Bekend lid

27 sep 2009
    811
    141
    43
    Achterhoek
    Dat dacht ik wel, net als in andere winkels begint in januari de uitverkoop. Ik verleng gewoon nu mijn abbo, klaar!:D

7. JustNice

JustNice Bekend lid

3 jul 2008
    908
    140
    43
    Zuid Holland
    Je provider bellen, zeggen dat je wilt opzeggen
    Dan zullen ze met een voorstel komen om je te behouden, zo krijg je klantenbehoudkorting. Geef ook aan dat je dus ook een nieuw toestel wilt zoals bij het afsluiten bij hun concurrent

Deel Deze Pagina