Wie weet waar ik labels kan laten drukken? Denk hierbij aan die labels zoals lief. Ik krijg nu veel aanvragen aan alle kanten of ik voor hun ook bepaalde dingen kan maken en wil daar graag een labeltje aan doen Goedgemerkt en cottontrends heb ik al gezien maar of het kan niet in de kleur, of niet in de juiste formaat.
je kan ze ook zelf maken met transfer papier, dan kan je je eigen logo, lettertype ed doen. je zet het in een word/paint bestand of noem maar op. in juiste formaat op je transfer papier uitprinten en dan strijken op band/lint naar keuze. is veel goedkoper dan alles via internet en nog home-made ook dat is waar je voor staat toch? transfer papier koop je voor niet al te veel geld bij de action. even nieuwschierig, wat maak je?
deze misschien? Naamlabels, Plaklabels, Strijklabels, Innaailabels, Babylabels, Naamstickers - Label & Co. B.V.
Wijffie75, helaas hebben ze ze daar ook niet. In ieder geval dankje voor het meedenken!! Mbtc, denk dat ik dat van het weekend even ga proberen